نواختن زنگ هفته پژوهش در مراسمی با حضور معاون توسعه مديريت و منابع استانداری یزد

زنگ هفته پژوهش باحضور معاون توسعه مديريت و منابع استانداری یزد زده شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري يزد، مهندس محمد علی شاه حسینی معاون توسعه مديريت و منابع استاندار روز شنبه در مراسم نواختن زنگ هفته پژوهش كه در مجتمع آموزشی حضرت مهدی حسن آباد یزد برگزار شد، اهميت پژوهش در توسعه همه جانبه و پيشرفت هر جامعه و كشوري  را ياد آور شد.

معاون توسعه مديريت و منابع استاندار با اشاره به آیه اطلُبوا العِلمَ مِنَ المَهدِ إلَى اللَّحْدِ هفته پژوهش را گرامي داشت و گفت: جایگاه پژوهش در شارع مقدس اسلام در آیات و روایات بارها مورد تاکید قرار گرفته و این آیات نشان دهنده جایگاه علم و تحقیق و پژوهش در اسلام است.
وي افزود: اگر بخواهیم یکی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برشماریم می توانیم به حوزه علم و پژوهش و نوآوری اشاره کنیم.

معاون توسعه مديريت و منابع استاندار با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی رحمة الله علیه که فرمودند یزد نمونه ای برای همه استان ها است گفت: به لطف خدا در نظام مقدس جمهوری اسلامی و با رهبری های مقام معظم رهبری مدظله العالی امروز به این باور که ما می توانیم در بین جوانان وجود دارد و اتفاقات بسیار مبارکی در حوزه پژوهش در سطح کشور واستان خواهد افتاد.

گفتنی است در پایان اين مراسم از دانش آموزان پژوهشگر با اعطاء لوح سپاس و هدايايي تجليل شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات