استاندار يزد:

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "محمد رضا فلاح زاده" روز يكشنبه در مراسم روز آتش نشان كه در محل فرهنگسراي شهرداري يزد برگزار شد، ضمن تبريك هفتم مهرماه روز ملي آتش نشاني و خدمات ايمني به همه تلاشگران اين عرصه، ارزش خدمتگزاري به مردم در دين مبين اسلام را يادآور شد.
وي گفت: كار آتش نشانان به لحاظ خطرات و استرس هايي كه دارد يكي از پرثواب ترين خدمت هايي است كه نيروهاي خدوم اين عرصه به مردم ارائه مي كنند.
فلاح زاده در ادامه حضور به موقع و فعال نيروهاي آتش نشاني در محل حادثه خروج قطار از ريل را يادآور شد و از همه آنان صميمانه قدرداني كرد.
توجه به آموزش، كسب تجربه، آمادگي جسمي و فني بالا، كاهش زمان حضور در محل حادثه و توجه ويژه به بافت قديمي به علت عدم عبور و مرور آسان در آن محدوده از مواردي بود كه استاندار به آن اشاره كرد.
شهردار يزد نيز در اين جلسه ضمن قدرداني از زحمات نيروهاي آتش نشاني گفت: موضوع توسعه ايستگاه هاي آتش نشاني در سطح شهر از دستوركار هاي مهم شهرداري است تا زمان حضور آتش نشاني در محل حادثه در تمامي نقاط شهر به حداقل كاهش يابد.
در ابتداي اين مراسم مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري يزد ضمن خير مقدم به حاضرين، گزارشي از اقدامات و برنامه هاي در حال اجراي اين سازمان را ارائه كرد.