مسئول كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات استان گفت:

به گزارش كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات استان،" سيد عبدالمجيد قائم محمدي" در پنجمين نشست اين كميته كه با حضور اعضاي آن در محل دفتر روابط عمومي استانداري يزد برگزار شد، خاطرنشان ساخت: حضور پر شور و دشمن شكن مردم ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن دهه فجر امسال موجب تقويت روحيه ملي و ايجاد يأس و نااميدي در دشمنان نظام و رهبري گرديد.
وي افزود: ان شاءالله 12 اسفند ماه سال جاري نيز شاهد حضور گسترده مردم عزيز كشورمان در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي خواهيم بود كه از مهم ترين بركات آن خنثي شدن توطئه هاي بيگانگان و اقتدار آفريني به نظام مقدس جمهوري اسلامي است.
مسئول كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات استان تصريح كرد: ساليان سال است كه دشمنان اسلام بر عليه آرمان ها و انديشه هاي والاي مردم ايران اقدام مي كنند كه يكي از اصلي ترين دلايل عدم موفقيت آن ها اعتقاد قلبي مردم به ولايت مطلقه فقيه است.
وي در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به بازديدهاي انجام شده توسط كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات استان از كميته هاي شهرستان ها بر استمرار روند اجرايي و افزايش كيفيت محتواي مطالب ارائه شده توسط آن ها تاكيد كرد.
در اين نشست مسئولان كميته هاي تبليغات و اطلاع رساني ستاد شهرستان هاي استان به ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در شهرستان خود پرداختند و در پايان تصميمات لازم اتخاذ شد.