به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " محمد رضا فلاح زاده " در اين همايش، اهميت برپايي نماز در دين اسلام را يادآور شد و افزود: اگر در حوزه حماسه سياسي و حماسه اقتصادي بخواهيم قدمي برداريم كه در راستاي عدالت باشد مقوله نماز اولويت دارد.
استاندار يزد حضور و استفاده از عالمان، بكارگيري نخبگان و بهره برداري از سرمايه هاي اجتماعي را از ديگر راهكارهاي تحقق حماسه سياسي عنوان كرد.
وي در ادامه از برگزاري جلسات ستاد اقامه نماز استان با حضور نماينده ولي فقيه در استان و استاندار يزد خبر داد و افزود: كليه دستگاه هاي اجرايي استان با حضور در جلسات ستاد اقامه نماز استان تلاش هاي خود را تشريح مي نمايند.
فلاح زاده همچنين با اشاره به اهميت حضور پر شور جوانان در مساجد، خاطر نشان ساخت: اين رويداد بروز ايده هاي نوين فرهنگي و علمي را بدنبال دارد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به كسب رتبه ششم استان يزد در حوزه صنعت، رتبه هفتم كشور از لحاظ صادرات غير نفتي و ... به تشريح اقدامات صورت گرفته در استان يزد پرداخت.
دبير ستاد اقامه نماز استان نيز به ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته در ستاد اقامه نماز استان پرداخت.
حجت الاسلام و المسلمين" علي حبيبيان " از تشكيل 3 كارگروه ادارات، فرهنگي و كارخانجات در اين ستاد خبر داد و گفت: برنامه ريزي جهت حضور دانش آموزان در نمازجمعه و حضور مديران استان در نماز مدارس از ديگر اقدامات اين ستاد مي باشد.