استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" روز پنج شنبه در آئين آغاز به كار دومين جشنواره سراسري فيلم كوتاه بسيج با عنوان "سكانس بيداري" كه در محل گلزار شهداي يزد (خلدبرين) برگزار شد، اظهار داشت: شروع به كار  اين جشنواره در كنار تربت پاك هنرمندان راه خدا، اقدامي مبارك و حسنه اي ماندگار است.
وي نقش هنرمندان در پيروزي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس را يادآور شد و تصريح كرد: جامعه را نمي توان بدون هنر و هنرمند اداره كرد.
فلاح زاده ادامه داد: اگر آن همه شور و احساسات كه از سوي هنرمندان به مبارزات  دميده نمي شد و اگر در دفاع مقدس، هنرمندان وارد عرصه نمي شدند قطعا اين آثار ماندگار نشده بود و به نسل بعدي منتقل نمي شد.
استاندار يزد گفت: كار عالمان، قلم به دستان و هنرمندان كمتر از كار شهيدان والا مقام نيست.
وي  افزود: روزي پيامبر اسلام(ص) با شعر و شاعران مقابله كردند چراكه شعر در خدمت  شكنجه و ظلم و تجاوز بود اما بعدا ديديم كه به "حسان بن ثابت" هداياي ارزشمندي را دادند؛ چرا كه  كار او مورد رضاي خداوند متعال و در خدمت اسلام بود.
هنرمندان سراسر كشور با حضور در جشنواره "سكانس بيداري" كه از امروز به مدت سه روز در استان يزد برگزار مي شود در محورهاي بازخواني انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، بيداري اسلامي، جهاد اقتصادي  و فيلمهاي آئيني و ديني  با هم به رقابت خواهند پرداخت.