مسئول كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات استان:

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، "سيد عبدالمجيد قائم محمدي " در نشست اعضاي كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات استان با اشاره به  نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) به  نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی اظهار داشت:  باید بسترهای لازم  برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه  و حماسی فراهم شود.
مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد گفت: انقلاب اسلامی ایران  با جانفشانی و فداکاری و ایثارگری شهدا به دست ما رسیده و باید همواره مدافع آرمانهای شهدا در دفاع از انقلاب و اسلام و کشور باشیم و هر چه نظام جمهوري اسلامي عزت پيدا كند،دشمن ذلیل تر خواهد شد و به فضل خداوند علی رغم تمام توطئه هایی که دشمنان داشته و دارند ملت ایران پله های پیشرفت و ترقی را ادامه خواهد داد.
قائم محمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات انجام شده توسط کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان در برگزاري انتخابات پیش رو گفت: برگزاري دو نشست خبري با رسانه ها و یک نشست با حضور استاندار و رسانه ها و برگزاري نشست های توجیهی و آموزشی نیز در تمام شهرستانهای استان بخشي از اين اقدامات بوده است.
وی ادامه داد:  ابلاغ احکام مسئولان کمیته ها، تهیه بسته های فرهنگی و آموزشی ویژه انتخابات و همچنين تشکیل كميته تبلیغات و اطلاع رسانی در تمام شهرستانها از دیگر اقدامات انجام شده است.
مشاور استاندار و مسئول كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات استان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گلایه از  کم لطفی برخی از مسئولان روابط عمومی نهادها ،گفت: در همه موارد بحث مالی و مادی نبايد مطرح باشد بلكه باید كارها برای رضای خداوند انجام پذيرد.
اين مقام مسئول اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم با قدم، قلم و تمام امکاناتی که در دسترس داریم به عنوان وظیفه شرعی و ملی در راستای اجرایی شدن منویات رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالي)حرکت کنیم.
در ادامه اين جلسه، اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان، گزارشی از اقدامات انجام شده خود را ارائه كردند.