استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " محمد رضا فلاح زاده " روز چهارشنبه در صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح كه به مناسبت ايام الله دهه فجر و با حضور نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد در پادگان شهيد صدوقي (ره) برگزار شد، ضمن تبريك ايام الله دهه مبارك فجر، به تشريح جنايات و خيانت هاي رژيم منفور پهلوي پرداخت.
وي با بيان تلاش هاي حضرت امام خميني (ره) از 15 خرداد سال 42 تا 22 بهمن سال 57، اظهار داشت: معمار كبير انقلاب اسلامي با توكل به خدا، توسل به اهل بيت عصمت و طهارت (ع) و همچنين حمايت ملت غيور و هميشه در صحنه، حكومت الهي را در اين كشور جاري ساخت.
فلاح زاده همچنين به توطئه ها و سنگ اندازي هاي دشمنان نظام و انقلاب، به ويژه طراحي فتنه هايي چون 8 سال جنگ تحميلي، قائله سيستان و كردستان اشاره كرد و افزود: امنيت، استقلال و جمهوري اسلامي بودن از اثرات و بركات انقلاب است.
وي با اشاره به پيشرفت هاي كشورمان در زمينه هاي فرهنگي، علمي و معنوي، خاطر نشان كرد: جمهوري اسلامي در اوج قله اقتدار است.
در ابتداي اين مراسم، نماينده ولي فقيه در استان و استاندار با حضور در مقابل يادمان شهدا به مقام والاي شهيدان انقلاب اسلامي و دفاع مقدس اداي احترام كرده و سپس از يگان هاي حاضر در ميدان سان ديدند.
در پايان اين مراسم از خانواده چند تن از شهدا با اهداء لوح سپاس تقدير شد.