استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده"   در پيامي  به مناسبت گراميداشت روز پزشك آورده است:

پزشكي، حرفه اي مقدس و آسماني است كه رسالت آنها قرین مفاهیم بلندی چون ایثار، صبر، امید و مهربانی است. به راستي كه پزشكان با عمل، رفتار و گفتار خود روح اميد را در جامعه دميده و پيام آوران سلامت هستند.
جامعه پزشكی ميهن عزيز اسلامی، از پیشینه اي غني و ارزشمند برخوردار است به نحوي كه در طول تاريخ، شاهد فداكاري طبيبان نیك اندیش و متعهد هستيم كه با پاي گذشتن بر روي اميال شخصي و خواسته هاي مادي خويش، مسيري برتر و والاتر را انتخاب نموده و افتخار خدمت به محرومین و دردمندان را با هیچ موقعیتی برابری نداده اند. از همين منظر است كه دين مبين و مترقي اسلام ناب محمدي(ص) براي شغل پزشكي ، شرافت و جايگاه والايي را قائل شده و بر اهميت آن تاكيد دارد. در دوران پرتلألؤ انقلاب شكوهمند اسلامي ايران نيز حضور پزشكان در عرصه هاي مختلف ستودني و قابل تقدير مي باشد كه از بارزترين و ماندگار ترين آنها، حضور فعال، پرشور و موثر پزشكان در صحنه هاي جهاد و شهادت دفاع مقدس است كه زمينه ساز خلق صحنه هايي زيبا و كم نظيري شد كه تاريخ پزشكي بدان مي بالد.
در اين ميان، پزشكان يزدي، پزشكاني دلسوز، ارتقا طلب، متخصص، كم توقع و پر محبت  هستند كه در سايه تلاش و فداكاري خويش توانسته اند استان دارالعباده و دارالعلم يزد را به عنوان قطب درمان كشور معرفي نمايند و افقي روشن را پيش روي عرصه¬هاي سلامت و درمان استان و حتي كشور ترسيم كنند. نماد بارز و  جاودان اين جامعه خدوم ، شهيد والامقام دكتر پاكنژاد است كه به رغم گذشت سالها، ياد و خاطره منش والاي  آن مرد الهي همچنان در ذهن مردم شريف استان زنده مانده است.
اينجانب  فرا رسيدن روز پزشك را كه مقارن سالروز ولادت پزشك برجسته ايراني، ابوعلي سينا است، به همه پزشكان، پيراپزشكان و خانواده بزرگ و پرتلاش پزشكي استان تبريك گفته و موفقيت همگان را در راستاي آرمانهاي بلند امام راحل عظيم الشان(ره) و در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.