به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، در اين پيام آمده است:
"و لا تحسبن الذين قتلوا فی سبيل الله امواتا بل احياء عند ربهم يرزقون"
بار ديگر سالروز عروج ملكوتي و شهادت مظلومانه عالم رباني و مجاهد نستوه حضرت آيت ا...  شهيد صدوقي(رضوان ا... تعالي عليه) فرا رسيد و ياد و خاطره رشادت، شجاعت و صداقت آن سالك راستين راه حق در يادها زنده شد.
شهادت حضرت آيت ا... صدوقي به دست منافقين كوردل- كه ايشان را چون خاري در چشم و استخواني در گلوي خود مي دانستند- اگر چه به تعبير امام راحل عظيم الشأن(ره) اسلام را از خدمتگزاري متعهد، ايران را از فقيهي فداكار و استان يزد را از سرپرستي دانشمند محروم ساخت اما سندي ماندگار از مظلوميت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شد. رسيدن به فوز عظيم شهادت ، آرزوي ديرينه شهيد محراب ديار دارالعباده و دارالعلم يزد بود كه سرانجام در دهمين روز از ماه مبارك رمضان به خواسته خود رسيد و با دهان روزه در سنگر نماز جمعه به اين فيض الهي نائل آمد. بي ترديد خاطره فداكاري و رشادت هاي شيخ الشهداي انقلاب اسلامي  هرگز از يادها پاك نمي شود.
اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات همه مومنين بزرگوار در ماه ضيافت الله و تسليت فرا رسيدن سالروز وفات حضرت خديجه كبري(سلام الله عليها)، ياد و خاطره حضرت آيت ا... شهيد صدوقي(رض) و يادگار عزيز ايشان حضرت حجت الاسلام و المسلمين حاج شيخ محمد علي صدوقي(ره)  را گرامي داشته ، از عموم مردم مومن و انقلابي استان، دعوت مي نمایم تا در مراسم و برنامه هايي كه به همين منظور برگزار می شود حضور پر شور و گسترده اي داشته باشند.
موفقیت روز افزون همگان را از درگاه خداوند قادر متعال مسئلت می نمایم.