به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده در این پیام آورده است
سالروز ولادت حضرت زينب كبري(س) كه به روز پرستار نامگذاری شده است، بار دیگر یادآور فداكاري و دلاوری های هاي اين بانوي گرانقدر اسلام  در صحنه عاشورای حسینی است. حضرت زينب (س) لحظه ای در دفاع از اسلام ناب    محمدی (ص) که در عرصه کربلا به اوج خود رسید، درنگ نکرد و به راستی که این بزرگوار نمونه و اسوه ای بی مانند برای بانوان میهن عزیز اسلامی است.
پرستار، تفسیر دیگری از فداکاری و صبوری است. پرستاران با  عطوفت و بردباری از رنج توان فرسای بیماران می کاهند و در پرتو الطاف الهی، نعمت بزرگ سلامتی را برای آنان به ارمغان می آورند. 
مقام معظم رهبري(مدظله العالی) با تاکید بر نقش والای پرستاران، بی اعتنایی به این شغل شریف را بی اعتنایی به سلامت جامعه عنوان می کنند. ریاست محترم جمهوری نیز ارزش کار پرستاران را قابل تعیین نمی دانند و تاکید می کنند: « ارتقاي شاخص‌هاي درماني و پيشرفت كشور در اين زمينه به خاطر همراهي و حاصل كار جامعه پرستاري و بهداشت و درمان بوده است
اينجانب ضمن تبريك سالروز ولادت حضرت زينب كبري(س) و روز پرستار، موفقيت روزافزون همه اين عزيزان وظيفه شناس را در راستاي استراتژي بلند امام راحل(ره)، منويات مقام معظم رهبري و سياست هاي دولت خدمتگزار از خداي متعال مسئلت مي كنم.