پيام تبريك مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد به مناسبت فرا رسیدن روز ملی خانواده

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی خانواده را تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، اعظم کاظمی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد به مناسبت روز ملی خانواده پیامی را صادر کرد در متن این پیام آمده است:
پيامبر صلى ‏الله ‏عليه‏ و ‏آله: اِنَّ اللّه‏َ يُحِبُّ المُؤمِنَ وَ يُحِبُّ اَهْلَهُ وَوُلْدَهُ وَ اَحَبُّ شَى‏ءٍ اِلَى اللّه‏ِ تَعالى اَنيَرَى الرَّجُلَ مَعَ امَرأَتِهِ و وُلْدِهِ عَلى مائِدَةٍ يَأكُلونَ فَاِذَ ا اجتَمَعوا عَلَيْها نَظَرَ اِلَيْهِمبِالرَّحْمَةِ لَهُمْ فَيَغْفِرُ لَهُم قَبْلَ اَن يَتَفَرّقُوا مِنْ مَوْضِعِهِم ؛
خداوند، مؤمن و خانواده و فرزندانش را دوست دارد و محبوب‏ترين چيز نزد خداوند آن است كه مرد را با زن و فرزندانش بر سفره ‏اى ببيند كه از آن غذا مى‏ خورند. پس در آن هنگام كه بر سفره گرد آيند، به آنها نگاهى مهربانانه مى ‏كند و آنها را پيش از آن‏كه از جاى خود متفرق شوند، مى‏ آمرزد.
بدون شک وجود خانواده های سعادتمند، باثبات و آرام نقش بسیار مهمی در فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی جامعه دارد سعادت فرزندان در گرو برخورداری از خانواده خوشبخت و پیشرفت و توسعه جامعه در گرو خانواده سعادتمند است.

خانواده سرشار از عطر لبخند مهربانی است و کلید واقعی دریچه سعادت و خوشبختی در خانواده همین است که اساس روابط در خانواده بر پایه مساعدت، مشارکت، همراهی و همدلی باشد.

اینجانب روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان را که متبرک به شان نزول سوره "هَلْ أَتَیٰ" یا "انسان" است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و سربلندی، موفقیت، عزت و پایداری یکایک خانواده های گرانقدر استان را از درگاه خدای سبحان مسئلت دارم.

اعظم کاظمی
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات