به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" در اين پيام آورده است:
چهاردهم خرداد هر سال يادآور عروج ملكوتي آزاد مرد بي بديل و ظلم ستيز  بزرگ  جهان معاصر است كه با توكل به ذات اقدس حضرت حق و  توسل به ذوات مقدسه معصومين(عليهم السلام) در مقابل ظلم و فساد رژيم منحوس و خودكامه پهلوي به پاخاست و استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت غيرتمند ایران به ارمغان آورد.در حقيقت  معمار كبير انقلاب اسلامي؛ حضرت امام خميني(ره) چهره اعجازنمای قرن بود که در وجود مباركش، كرامت وشهامت ، صلابت و عطوفت، زهد و جهاد و سیاست و عرفان ، به گونه اي زيبا و همگن تجلی یافته بود تا بتواند به بهترين شكل ممكن نظامي الهي، مبتني بر ارزشهاي اسلام ناب محمدي(ص) و اصل مترقي ولايت مطلقه فقيه بنيان نهد كه به فضل الهي اكنون پرچمدار آزادي و آزادگي در جهان است . نقش و جایگاه حضرت امام خمینی (ره) در پیروزی ملت رشید ایران آنچنان واضح  و استوار است که به فرموده رهبر معظم انقلاب؛ حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي) اين انقلاب بي‌نام و نشان او در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست.
علاوه بر اين پانزدهم خردادماه؛ سالروز قيام خونين مردم خداجوي اين سرزمين عليه سرسپردگي و دين ستيزي طاغوت پهلوي است كه باید از آن به عنوان خاستگاه نخستين انقلاب اسلامی  و سند ماندگار شجاعت ملت یاد کرد كه امام راحل عظيم الشأن(ره)  درباره اهميت آن فرمودند: «15 خرداد سند زنده مخالفت شجاعانه ملت ایران در مقابل استبداد عمال اجانب و در قبال استعمار چپ و راست بود».  لذا اين روز بزرگ ، نقطه عطفي در تاريخ مبارزات سياسي ملت ايران محسوب مي شود و از باب تعظیم شعائر الله بایستي آن را گرامی داشت.
اينجانب با عرض تسليت سالگرد جانسوز ارتحال  ملكوتي حضرت امام خميني(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونين 15 خرداد، از آحاد مردم شريف،متديّن و انقلابي  استان دارالعباده و دارالعلم يزد دعوت مي نمايم تا با شركت گسترده  در مراسم هايي كه به همين مناسبت در  مرقد مطهر حضرت امام (ره) و  همچنین در استان برگزار مي گردد، بار ديگر با آرمانهاي والاي امام راحل (ره) و شهيدان والامقام تجديد ميثاق نمايند.
از درگاه خداوند متعال، موفقیت روز افزون همگان را  در ظلّ توجهات حضرت ولي عصر(عج) و تحت زعامت  رهبر معظم انقلاب حضرت آيت ا... العظمي خامنه اي(مدظله العالي) مسألت مي نمايم.
والسلام عليكم و رحمه الله و بركاته