به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، محمدرضا فلاح زاده در اين پيام خطاب به رئيس جمهور آورده است: مردمان سخت كوش، متدين و انقلابي شهرستان طبس، با قدمت و سابقه درخشان در تاريخ ايران، 28 خردادماه 1387 را هرگز فراموش نخواهند كرد. 28 خردادماه امسال براي مردمان خطه كويري طبس، روزي عزيز است كه در تاريخچه عزت، آباداني و خوداتكايي ميهن اسلامي ماندگار خواهد شد.
حضور حضرتعالي كه با دستان پرتوان خود با افتتاح اولين معدن تمام مكانيزه زغالسنگ و كارخانه زغالشويي كشور بار ديگر توان و عزم راسخ ملت را در راه پيشرفت و توسعه كشور بر اساس عدالت  به تصوير كشيديد، موجبات دلگرمي مردم استان را فراهم آورد. متخصصان متعهد و كارگران پرتلاش بخش صنعت كشور بارديگر ثابت كردند اگر بخواهيم مي توانيم كارهاي بزرگي را خلق كنيم و شعار «مي شود و مي توانيم» را در عمل به اجرا درآوريم.
بي ترديد حضور سبز جنابعالي و هيات همراه، طراوت و اميد را به مردم كويرنشين هديه كرد و فصل تازه اي را در آباداني ديار قنوت، قنات و قناعت گشود.
اينجانب بر خود لازم دانستم از عنايت و توجه حضرتعالي، وزير محترم صنايع و معدن و هيات همراه در سفر به استان يزد و افتتاح يكي از عظيم ترين پروژه هاي صنعتي كشور تقدير و تشكر كنم. موفقيت روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.