پيام مديركل امور شهري و شوراهاي استانداري يزد به مناسبت روز ملي شوراها

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری به مناسبت فرارسیدن روز ملی شوراها پیامی صادر نمود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن پیام " سید محمدرضا خادمی" بدین شرح است:
شايد بتوان يكي از مهم ترين تجلي‌گاه‌هاي حضور و دخالت مردم در عرصه تعيين سرنوشت و ارتقاي وضعيت اجتماعي در كشور را عرصه انتخاب شوراهاي اسلامي دانست. شوراهاي اسلامي از نقش تعيين كننده و پررنگي در عرصه ارتقاي سطح خدمات اجتماعي و بهبود و اصلاح محيط زندگي مردم برخوردارند و مي توانند راهگشاي بسياري از مسائل و مشكلات جامعه خويش و زمينه ساز تحقق آيه شريفه «و امرهم شوری بينهم» باشند.
شوراهاي اسلامي شهرهاي استان دارالعباده و دارالعلم يزد، به واسطه قدمت تاريخي و قابليت ها و استعدادهاي عظيم اين خطه زرين از ميهن عزيز اسلامي، از مسئوليت سنگيني در مسير رشد و آباداني آن برخور دارند. بي ترديد توجه به موضوع سيما، منظر و مبلمان شهري، حفظ هويت و اصالت شهرها و پايبندي به معماري اسلامي و ايراني، توجه به ساخت و سازها و ترويج فرهنگ نظم و قانون و گسترش نمادهاي دين و اخلاق، و آسان سازي خدمت رساني و عدالت و فراگيري در خدمات شهري و توسعه فضاي سبز و اهتمام به سلامت محيط زيست و توجه به نيازهاي جانبازان و مصدومان جسمي و نگاه عدالت گستر به محله ها و اشخاص محروم و توجه ويژه به بانوان و نيزجوانان، كه رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) نيز بارها بر تحقق آن تأكيد داشته اند، از اولويت هايي است كه اعضاي محترم شوراهاي اسلامي مي توانند نقش مهمي را در مسير تحقق آنها برعهده بگيرند.
خوشبختانه با رويكرد مناسب و سازنده دولت تدبير و اميد در حوزه مديريت شهري و نگاه تحول محور و توسعه گرا به اين حوزه حساس، روند اصلاح وضعيت موجود شتاب گرفته و انشا ا... با همكاري همه اعضاي محترم شوراهاي اسلامي و شهرداران گرامي، شاهد رونق و نشاط اجتماعي روزافزون در عرصه مديريت شهري باشيم.
اينجانب با تبريك نهم ارديبهشت ماه روز ملي شوراها به همه اعضاي محترم شوراهاي اسلامي شهرهاي استان يزد، از خدمات و تلاش هاي آنان در اين عرصه سرنوشت ساز قدرداني نموده و موفقيت همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت مي نمايم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات