استاندار يزد:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" در پيامي به مناسبت فرا رسيدن دهه مبارك فجرآورده است:
  "  والفجر  و  ليال عشر "

 دهه فجر و يوم الله 22 بهمن؛ سالگرد عظيم ترين و به ياد ماندني ترين رخداد تاریخ معاصر ايران است كه تحولاتی بنیادین در حیات فرهنگي، اجتماعی و سیاسی ملت شريف و غيور ایران ايجاد نمود. اين روز مهم علاوه بر اينكه عرصه حماسه حضور مردم غيور اين مرز و بوم بود، سرآغازي خجسته براي بيداري ملتهاي آزاديخواه دنيا شد تا با صلابت و اقتدار در مقابل استكبار جهاني بايستند.
  درحقيقت پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران زلزله اي ويرانگر براي دنياي غرب بودكه  مستضعفان و آزادانديشان جهان را اميدوار ساخت و رژیمهای وابسته به غرب را در ممالک اسلامی در موقعيتي متزلزل  كرد  به گونه اي كه ملت غيور ايران اسلامي، در سالهاي اخير انعكاس فرياد مظلومانه و قدرتمندانه خويش را در نداي الله اكبر مردم مسلمان جهان شنيدند و ديدند كه چگونه شعار استكبار ستيزي آنان، استكبار جهاني و مزدوران آنها را به هراس وا داشته است . علاوه بر اين دستاورد عظيم، برخورداري از نعمت رهبری دینی، به عنوان مهم ترین حلقه های اکمال دین در عصر حاضر دستاورد بزرگ ديگري است كه نصيب ملت ايران اسلامي شد. برقراری امنیت پایدار، کنار زدن طاغوتها و ناپاکی ها و جایگزینی آن با احکام نورانی اسلام ناب محمدی(ص) ، زدودن ابتذال و بي هويتي از عرصه های فرهنگی، معنوی، اقتصادی و عمرانی و جایگزینی آن با ارزشهای انسانی و اسلامی، نوآوری، خلاقیت و آبادانی نيز از دیگر بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي مي باشد.
   اینجانب ضمن گرامیداشت دهه مبارك فجر ، به ويژه 22 بهمن ؛سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، از همه مردم عزیز و شریف دارالعباده استان یزد دعوت می نمايم تا بار دیگر در صفوفی  منسجم و با حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ‌٢٢ بهمن با آرمان‌های  والاي بنیانگذاركبير جمهوری اسلامی و منويات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالي) ميثاقي دوباره ببندند. موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.