به گزارش رابط عمومی استانداری یزد، محمدرضا فلاح زاده در این پیام آورده است:
بنام آفريدگار هستي كه هرروز در شاني و كاري است «كل يوم هو في شان» و با درود برآن كه بردست پينه بسته كارگر بوسه زد و سلام بر خاندان پاك وي و با درود بر كارگران ايران اسلامي كه كار, همان  كليد حيات طيبه انساني و سرمايه جاوداني را در دست دارند. آن هم كاري كه با قصد متعالي سربلندي اسلام و كشور اسلامي که مصداق عمل صالح است و خداي عظيم در كلام مجيدش عمل صالح را رمز رستگاري برشمرده است.
امروز كه به فضل الهي و نظر و عنايت امام عصر(عج) جوانان برومند ايران عزيز بر توسن راهوار شكوفائي و ابداع  و پيشرفت به پيش تاخته و چشم جهان را خيره كرده اند بي ترديد بخش وسيعي از اين افتخار مرهون تلاش، مقاومت، قناعت و هوشمندي كارگران متعهد میهن اسلامي است. امروز دولتی که رهبر معظم آن را دولت كار و تلاش ناميدند با كار جهادگونه و طاقت فرساي رئيس جمهور و ساير اعضاي دولت گويا خود بخشي از قشر كارگر است و اگر امروز كشور عزيز ما در گير و دار ركود شكننده اقتصاد جهاني كمترين آسيبها را تحمل نموده از بركت همين تلاشهاي مدبرانه و مخلصانه است و اين از افتخارات اين دولت وملت متعهد خاصه كارگران عزيز مي باشد.
آري عصرما، روزگاري است كه وعده هاي الهي مبني بر انهدام بنا واساس ظلم و باطل در حال تحقق است و برمبناي يقيني قرآن كريم، باطل با همه روشهاي ظالمانه خود در فرهنگ و اقتصاد و مديريت جامعه فرجامي جز فروپاشي و انهدام ندارد همان گونه كه امروز  از گوشه و كنار از زبان تحليل گران غربي سخن از فروپاشي قدرتهاي استكباري خاصه آمريكا را مي شنويم انهدام بنيان همانهايي كه ملت ما را اسير و سرافكنده مي خواستند اما وعده الهي اين است كه زمين به ارث بندگان شايسته خدا خواهد رسيد.
اينجانب به سهم خود از زحمات بي شائبه و صبر و قناعت و نجابت كارگران عزيز و متعهد ديارمان استان يزد سپاسگذاري نموده سلامت و بهروزي اين عزيزان را از ذات اقدس الهي مسئلت دارم.