‹‹ بسم الله الرحمن الرحيم››
‹‹ انالله و انااليه راجعون››
با تأسف فراوان رحلت عالم بزرگوار و خطيب توانمند ، مدرس حوزه علميه يزد و امام جمعه موقت و نماينده محترم ولي فقيه در بنياد مسكن انقلاب اسلامي جناب حجت الاسلام و المسلمين حاج شيخ ابوالقاسم مناقب را به اطلاع عموم مردم شريف استان ميرساند.
مرحوم حجت الاسلام والمسلمين مناقب در سنگر مبارزه با رژيم ستمشاهي از ياوران شهيد محراب حضرت آيت الله صدوقي و در عرصه تبليغ معارف اهل بيت عليهم السلام عالم و واعظي برجسته و در طول عمر پربركت خود منشاء خدماتي ارزشمند براي انقلاب اسلامي ، دفاع مقدس و محرومان جامعه و مردم شريف استان يزد بوده اند.
از خداوند متعال رحمت و مغفرت براي آن فقيد سعيد و صبر و اجر براي خانواده محترم و بيت شريف شهيد محراب حضرت آيت الله صدوقي و نماينده محترم ولي فقيه و امام جمعه يزد مسئلت مي نمايم.

  بدينوسيله به پاس خدمات علمي وفرهنگي و مجاهدات آن عالم بزرگوار به مدت دو روز، روزهاي سه شنبه و چهارشنبه يازدهم و دوازدهم فروردين ماه در استان يزد عزاي عمومي اعلام مي گردد.
از عموم مردم شريف و متدين دعوت مي شود در مراسم ترحيم وبزرگداشت آن مرحوم كه در تاريخ 11/1/88 توسط خانواده محترم و نماينده محترم ولي فقيه و استانداري يزد در مسجد روضه محمديه(حظيره) برگزارمي گردد شركت فرمائيد.
محمدرضا فلاح زاده