پیام رئیس شورای اسلامی استان به‌مناسبت هفته بسیج

"سیدمحمود میرابوالقاسمی" رئیس شورای اسلامی استان یزد در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.‌

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام تبریک "سیدمحمود میر‌ابوالقاسمی" رئیس شورای اسلامی استان و نماینده مردم استان یزد در شورای عالی استان ها، به شرح زیر است:

"بسیجی" فرد عاشق سر از پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت می کند و شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب اسلامی و امام راحل (رحمه الله علیه) نقش تعیین کننده ای دارد.
ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که ما را می‌تواند به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.
همگان به عینه دیده اند که در  یک سال گذشته که کشور عزیزمان درگیر مبارزه با ویروس بی‌رحم کروناست، به چه شکل بسیجیان سرافراز میهنمان با از خودگذشتگی در تمامی مراحل جنگ با کرونای منحوس همچون دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی در خط مقدم مبارزه بوده اند و از جان شریفشان برای خدمت به مردم دریغ نکرده اند.
اینجانب هفته بسیج را خدمت همه‌ بسیجیان سرافراز استان یزد تبریک و تهنیت عرض می نمایم‌ و برای این عزیزان در مسیر خدمت به مردم آرزوی موفقیت و سلامت دارم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات