پیام قدر دانی استاندار منتخب از الطاف اقشار مختلف مردم شریف استان یزد

استاندار منتخب یزد در پیامی از الطاف اقشار مختلف مردم استان قدردانی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، دکتر مهران فاطمی؛ استاندار منتخب یزد از الطاف اقشار مختلف مردم استان قدردانی کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در میان شایستگان بسیار، مشیت خدای متعال بر این قرار گرفت که مسئولیت خطیر و دشوار استانداری یزد، بر عهده اینجانب گذارده شود. پس از الطاف بی دریغ الهی و عنایت آن لایتناهی، چشم بر یاری یکایک مردم عزیز و سختکوش استان دارالعباده و دارالعلم یزد دوخته ام تا در کنار مشارکت آنان برای تعالی و اعتلای یزد، این میراث ارزشمند جهانی و زیبای آرمیده در پهنای کویر، گام بلند دیگری را در دوران دولتی که عزت خویش را در پرتو آرمانهای الهی امام راحل، منویات رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، اراده و خواست مردم، کار بی وقفه بی منت و تکیه بر توان داخلی کشور جستجو می کند، برداریم.
ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی و مناسبت های دهه آخر صفر، خاضعانه در برابر الطاف بی دریغ آحاد مردم مومن و عزیز استان به ویژه سلسله جلیله روحانیت معظم، مدافعان سلامت و جامعه خدوم بهداشت و درمان، دانشگاهیان، کارآفرینان و کارگران، مدیران و کارمندان،  اصحاب رسانه، سیاسیون، نخبگان، فرهنگیان، اصناف و بازاریان، ورزشکاران و هنرمندان و سایر اقشار استان سر تعظیم فرود آورده و به واسطه اعتماد و محبت همه آنان، پیشانی شکر بر آستانه حضرت دوست ساییده و امیدوارم بتوانم در خدمتگزاری مردم عزیز استان، خادمی شایسته باشم.
صمیمانه از همه عزیزان به ویژه مدیران محترم دستگاههای اجرایی درخواست دارم از هرگونه اقدام هزینه زا برای تبریک انتصاب جدا خودداری کرده و عزم و توان خویش را بیش و پیش از هر چیز، صرفا به خدمتگزاری بی وقفه به مردم عزیز معطوف دارند.
سلامتی و توفیق همگان را در پرتو عنایت خدای متعال و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در راستای سیاستهای دولت مسئلت دارم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات