پیام معاون استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن روز ملی منابع انسانی

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد در پیامی فرا رسیدن ۲۵ فروردین ماه، روز ملی منابع انسانی را گرامی داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، اکرم فداکار در این پیام اورده است: نامگذاری روزی خاص در تقویم رسمی کشور به عنوان «روز ملی منابع انسانی» می تواند تلنگری بیدارکننده برای مدیران دولتی و خصوصی در سطوح خرد و کلان باشد تا به خود یادآوری کنند که اگر سازمانها ایجاد شده اند تا جوامع بشری را از خطرها و بحرانها نجات دهند یا پیشرفت و توسعه را تسهیل کنند، موفقیت یا ناکامی آنها به منابع انسانی وابسته است. اگر ما مدیران نتوانیم با هم جهت سازی اهداف فردی و سازمانی، دانش، مهارت و انگیزه منابع انسانی را در مسیر تحقق اهداف سازمان به هم افزایی و بهره وری برسانیم، در پیشگاه ملت، سرمایه گذاران، مالکان و دیگر ذینفعان سازمانهایمان مسئول و پاسخگو خواهیم بود.
آن روی سکۀ این نامگذاری، حاوی پیامی روشن به نیروهای شاغل در سازمانهای خصوصی و دولتی کشور است؛ پیامی سرشار از امید به آینده و بیدارکننده حس مسئولیت پذیری و اعتماد به نفس. هرکدام از ما به عنوان بخشی از بدنه انسانی سازمان خود، همچون سلولهایی در هماهنگی با تمامیت بدن¬واره سازمانی فعالیت می کنیم و مسئولیتی اساسی در حیات و رشد این سازمانهای زنده بر عهده داریم. بدین ترتیب، با وجود تنگناهای اقتصادی و شرایط ناپایدار انگیزشی نباید در ایفای این نقش حیاتی خود کوتاهی کنیم.
به سهم خویش روز ملی منابع انسانی را به جامعه کارکنان و مدیران استان تبریک می گویم و امیدوارم با هم افزایی و تشریک مساعی بتوانیم خدمت شایسته ای انجام دهیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات