پیام معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با صدور پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مهندس"اکرم فداکار" در متن این پیام آورده است: خوشا به سعادت کارمندان و مدیرانی که فرصت محدود خدمت گزاری به ولی نعمتان انقلاب را بنا به فرمودۀ مولای متقیان حضرت علی (ع)، نه ابزاری برای ارتزاق، بلکه امانتی از جانب خداوند متعال می دانند و مسئولانه و متعهدانه می کوشند تا در ادای این دین الهی از همدیگر سبقت بگیرند. چهارم شهریور ماه هر سال که با عنوان «روز کارمند» نامگذاري شده، بهترین فرصت است تا از این دستان کوشا و نیت های خیرخواه قدردانی کنیم و به پاس همراهی شان به خود ببالیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین تبریک فرارسیدن هفته دولت به تمامی کارمندان گرامي و مدیران محترم استانداري، فرمانداری¬ها، بخشداری¬ها، شهرداری¬ها و دهیاری¬های استان، از آنان می خواهم بیش از گذشته برای حفظ سلامتی خود برنامه ریزی کنند و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محیط کار و زندگی، شرایطی پایدار برای خدمت رسانی مستمر به شهروندان را فراهم آورند. 
امیدوارم تلاشها و خدمات صادقانه شما همكاران عزيز مورد رضایت خداوند متعال قرار گیرد و اطمینان دارم که مردم فهیم و هوشمند نیز قدردان خادمان واقعي خود در دولت هستند. باشد که دست در دست هم براي بالندگی و سربلندی یزد عزیز و ایران غیور بيش از پيش بكوشيم. 
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات