به رياست معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد برگزار شد؛

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " غلامحسين دشتي " روز سه شنبه در اين جلسه ، با اشاره به ظرفيت هاي غني و معنوي ماه مبارك رمضان، معنويت گرايي در قالب عرفان هاي كاذب را در جهان رو به گسترش دانست و استفاده از ظرفيت هاي رمضان، روز جهاني قدس و ... را در جهت مقابله با اين حربه دشمن خواستار شد.
وي بهره گيري از معنويت را فرصت خوبي براي ارائه حقانيت دين اسلام بيان كرد و افزود:مطبوعات و رسانه ها با نگاه عميق و جدي به مقوله معنويت مي توانند تاثير بسزايي را در جامعه ايفا كنند.
دشتي در ادامه  با اشاره به اهميت اطلاع رساني ، ايجاد ذهنيت و معرفي استان يزد بصورت صحيح در بين آحاد مردم  را تعريف اطلاع رساني دانست و گفت: مطبوعات، رسانه ملي و روحانيون مي توانند با عملكرد قوي خود به وظيفه خود در اين راستا عمل كنند.
وي ضرورت جمع بندي مجموعه سياست ها اعم از فرهنگي، سياسي، تجاري، محيط زيست و ... در قالب سند جامع  تبليغات استان و ارائه در شوراي فرهنگ عمومي استان را يادآور شد و رعايت عدالت در اطلاع رساني و وجود شاخص ذهني براي طراحان تبليغاتي استان را از عوامل موثر در راستاي ساماندهي  بخش اطلاع رساني استان برشمرد.
تشكيل جلسه با مسئولين متولي تبليغات در استان، توجه به دستورالعمل وزارت كشور در خصوص نحوه اطلاع رساني دستاوردهاي دولتهاي نهم و دهم، توجه بيشتر به  مقوله رسانه اي تر شدن مديران و ساماندهي و صدور كارت براي خبرنگاران استان از ديگر نكات مورد تاكيد رييس شوراي اطلاع رساني استان بود.
دبير شوراي اطلاع رساني استان نيز با اشاره به برگزاري 4 نشست خبري معاونين استاندار و مديران حوزه هاي مرتبط، تجليل از خبرنگاران و رسانه هاي استان را در روز خبرنگار يادآور شد.
" سيد عبدالمجيد قائم محمدي " در ادامه پيشنهاد تهيه و توزيع خانه به خانه بروشور معرفي اقدامات دولت و دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي را مطرح كرد و خواستار ملزم شدن مديران به اطلاع رساني و ارائه گزارش در سايت ادارات ، رسانه ملي و مطبوعات در خصوص دستاوردهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي شد.
مدير كل سياسي و انتخابات استانداري نيز توجه به پروژه هاي فرهنگي و ضرورت اطلاع رساني در خصوص اين نوع پروژه ها را يادآور شد.
" محمد مهدي تقوايي " مخاطب شناسي در خصوص شورا و مقايسه عملكرد شوراي اطلاع رساني استان يزد با شوراي اطلاع رساني وزارت كشور و ساير استان ها را مهم ارزيابي كرد.
مدير كل دفتر امور اجتماعي استانداري نيز اميد بخشي به آحاد مردم در هفته دولت را مقوله اي مهم و ضروري دانست.
" سعيد عبداللهي " همچنين خواستار تغيير نگرش  دستگاه هاي اجرايي استان در خصوص تبليغات شد.