معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد:

کاروان سرمایه‌گذاری استانی ۱۰۰ استارت‌آپ به یزد می‌رسد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار از میزبانی استان یزد از رویداد ۱۰۰ استارت‌آپ خبر داد و از تمام دستگاه های مرتبط خواست فعالانه با این رویداد ارزشمند همکاری کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "اکرم فداکار" معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در نشست هماهنگی برگزاری رویداد ۱۰۰ استارت‌‌آپ که در سالن کوثر استانداری برگزار شد، ضمن اشاره به ظرفیت های استان یزد در حوزه فناوری و نوآوری، خاطرنشان کرد: تاکنون تلاش شده ‌است با وجود نهادهای بومی تامین مالی و توسعه بازار مانند صندوق پژوهش و فناوری یزد ‌و فن بازار منطقه ای یزد و مشارکت بخش صنعت و کارآفرینان یزدی، سرمایه‌گذاری لازم برای سرمایه پذیران فعال در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری استان انجام شود.
فداکار ادامه داد: در ‌استان شرایط خوبی برای توسعه این زیست بوم به وجود آمده است اما علاقه مندیم رویداد کاروان سرمایه‌گذاری استانی ۱۰۰ استارت‌آپ به خوبی در یزد برگزار شود و از این فرصت ارزشمند هم برای سرمایه گذاری و هم برای سایر برنامه های جانبی رویداد استفاده کنیم.
وی از همه دستگاه‌های استان خواست تا فعالانه با کاروان استانی رویداد ۱۰۰ استارت‌آپ به ویژه در حوزه اطلاع رسانی و افزایش حضور تیم های استارت آپی همکاری کنند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با اشاره به نقش مهم عناصر زیست بوم کارآفرینی و نوآوری استان در این رابطه، گفت: امیدواریم اتاق بازرگانی ‌و مراکزی مانند مرکز نوآوری صنعتی و مرکز خلاقیت شهرداری در کنار دانشگاه‌ها، پارک علم و فناوری، شتاب‌دهنده‌ها و سایر نهادهای زیرساختی و پشتیبان زیست بوم، نقش پررنگ تری در برگزاری رویداد داشته باشند.
فداکار در پایان سخنان خود تصریح کرد: با شیوع بیماری کرونا سرمایه گذاری در استارت‌‌آپ ها نیز مانند سرمایه‌گذاری در سایر بخش ها کاهش یافته است که امیدواریم با برگزاری رویداد کاروان سرمایه گذاری ١٠٠ استارت‌آپ و انعکاس خوب و شایسته رسانه‌های استان از این رویداد، سرمایه گذاران جدید به ویژه سرمایه گذاران بومی شناسایی و معرفی شو‌ند.
گفتنی است «۱۰۰ استارت‌آپ» برنامه پیوسته سرمایه‌گذاری و شتابدهی غیرمتمرکز است که با همکاری شبکه‌ای از راهبران نام‌آشنای زیست‌بوم کارآفرینی، شتاب‌دهنده‌های همکار و نهادهای خصوصی و دولتی از یک سال گذشته آغاز شده و تلاش می‌کند فرآیند شتاب‌گیری استارت‌آپ‌ها را پیگیری و تسهیل کند.
کاروان سرمایه گذاری استانی ۱۰۰ استارت‌آپ پس از سفر به استان‌های گیلان، قم، اصفهان و کردستان، در آینده نزدیک مهمان استان یزد خواهد بود.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

‌★‌عکس: ‌رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات