استاندار یزد در شورای برنامه ریزی و توسعه استان عنوان کرد :

کنکورزدگی مانع اصلی اجرای شدن سند بنیادین آموزش و پرورش در استان

استاندار یزد با اشاره به آسیب های کنکورزدگی در استان یزد عنوان کرد: کنکورزدگی را مانع اصلی اجرای شدن سند بنیادین آموزش و پرورش در استان می دانیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد که به منظور ارائه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،بررسی  اقدامات و برنامه های  توسعه اقتصادی و اشتغالزای روستاهایی شهرستان اشکذر و ارائه توزیع پیشنهادی اعتبارات قانون متوازن از امکانات کشور که با حضور جمعی از مسئولین استان در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه اجرای موفق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به نوع همکاری و اقدامات دستگاه های مختلف بر می‌گردد، عنوان کرد: باید با ابلاغ دستور العمل ها، زمینه ها برای نقش آفرینی دیگر دستگاه ها فراهم شود.
استاندار تاکید کرد: کنکورزدگی مانع اصلی اجرایی شدن سند بنیادین آموزش و پرورش است.
وی با اشاره به اینکه در خصوص سند های تصویب شده در شورای برنامه ریزی، تصور برخی اعضا این است که تنها تا زمان تصویب سند وظيفه و مسئولیت دارند، افزود: این در حالی بوده که کار اصلی پس از تصویب سند آغاز می‌شود.
استاندار ادامه داد: در همین راستا فرمانداران از این پس گزارش اقدامات انجام شده در خصوص سند های مصوب را ارائه خواهند کرد و سازمان مدیریت نیز باید گزارشی از اقدامات دستگاه ها در اجرای سند های مصوب را به صورت مستمر ارائه کند.
وی عنوان کرد: در توزیع اعتبارات قانون متوازن از امکانات کشور، اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار گیرد.
دکتر طالبی با بیان اینکه در شرایط فعلی انتظار بیشتری از دستگاه ها بخصوص در زمینه جذب اعتبارات وجود دارد، تصریح کرد: دستگاه ها در این راستا تعامل خوبی با دیوان محاسبات داشته باشند.
وی با تاکید بر لزوم جذب سریعتر اسناد خزانه از سوی مدیران دستگاه های دولتی، افزود: مدیرانی که در زمینه جذب اسناد خزانه (سررسید 31 تیر) عقب هستند، هر چه سریعتر این اسناد را جذب کرده و گزارش اقدامات خود را تا اواسط تیر به معاونت عمرانی استانداری اعلام کنند.
طالبی در انتها و با تاکید بر لزوم اجرای دقیق مصوبات دولت از سوی دستگاه های استان، خاطر نشان کرد: همه دستگاه ها در راستای معرفی املاک مازاد به کارگروه تعیین شده اهتمام لازم را  داشته باشند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات