۷ بار پیگیری مسأله آب شرب استان در تماس با وزیر کشور/ پیگیری نیمه شبانه وزیر کشور در خصوص مسائل مربوط به آب شرب استان/ تشکیل جلسه شورای امنیت کشور و مصوبات بسیار خوب برای تامین امنیت خط انتقال آب/ پیگیری مساله امنیت آب استان از سوی رئیس جمهور

استاندار یزد با بیان اینکه در روزهای اخیر و به ویژه امروز پیگیری‌های زیادی جهت تحقق مطالبات به حق مردم صورت گرفته است،  گفت: هفت بار با شخص وزیر کشور صحبت شده و ایشان ساعت ۳.۵ بامداد پیگیر مسأله  آب استان و تعرض‌های صورت گرفته بود. رئیس دفتر رئیس جمهور هم پیگیر وضعیت آب شرب استان شده و پیگیری‌های لازم را انجام داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد در ارتباط زنده با خبر شبکه یزد گفت: پیگیری‌های زیاد و مکرری در روز‌های اخیر به ویژه امروز صورت گرفته تا مطالبات به حق مردم استان به صورت قانونی پیگیری شود.
وی افزود: هفت بار با شخص وزیر کشور صحبت شده و ایشان ساعت ۳.۵ بامداد پیگیر مسأله  آب استان و تعرض‌های صورت گرفته بود. رئیس دفتر رئیس جمهور هم پیگیر وضعیت آب شرب استان شده و پیگیری‌های لازم را انجام داد.
استاندار یزد ادامه داد: مجموعه این پیگیری‌ها سبب شد شورای امنیت کشور امروز تشکیل جلسه داده و مصوبات بسیار خوبی برای تامین آب پایدار و امنیت خط انتقال آب استان داشتند.
فاطمی تصریح کرد: اکیپ‌های آب منطقه به سرعت تعمیرات خط را انجام دادند و آب در مسیر لوله قرار گرفته و جای هیچ نگرانی برای تامین آب استان وجود ندارد البته ممکن است در برخی مناطق با افت فشار مواجه باشند که در حال پیگیری هستیم، ما به مردم اطمینان می‌دهیم که هیچ مشکلی وجود ندارد.
وی اظهار داشت: هر تصمیم ملی که در حوزه آب گرفته می شود باید برای هر چهار استان باشد و منافع این استان‌ها لحاظ شود و تاکید مسئولان کشوری نیز بر این مهم استوار است.
فاطمی ادامه داد: مصوبات شورای امنیت کشور کاملا محرمانه است، اما عمده مصوبات آن در راستای تامین امنیت خط لوله انتقالی بوده که می‌تواند در این زمینه بسیار تاثیرگذار باشد.
استاندار یزد گفت: ما مطالبات را به صورت جدی پیگیری می کنیم و مسئولان استان اعم از نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس و بنده به عنوان استاندار؛ به جد در حال پیگیری مطالبات مردم هستیم و در این زمینه بی تفاوت نیستیم.
وی با اشاره به پیگیری این مسأله  توسط رئیس جمهور و وزیر کشور، افزود: در کنار مطالبات، نباید اقداماتی انجام دهیم که منافع و انسجام ملی ما تحت تاثیر قرار گرفته و ضد انقلاب ها از آب گل آلود ماهی بگیرند و روی این مطالبات مردمی سوار شود و برای امنیت کشور مشکل ایجاد کند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات