به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ محمدرضا فلاح زاده در این پیام آورده است: اطلاع رساني و انتقال آگاهی از جمله مواردی است که اسلام ناب محمدی(ص) به آن توجه ویژه ای را مبذول داشته است به نحوی که در يك بررسي موردي در قرآن كريم تنها در جزء هاي 20الي 25 بيش از 567 بار بر انتقال آگاهي اشاره و تأكيد شده است . علاوه بر آيات نوراني قرآن كريم، سيره عملي و نظري پيامبر اعظم اسلام(ص) سرتاسر مردم داري و تكريم ارباب رجوع می باشد .
یکی از رسالت های اصلی پیامبران تبلیغ است و اولین کار پیامبرمكرم اسلام(ص) و همه ائمه اطهار(ع) تبلیغ و ترویج خوبی ها و پاکی هاست. حضرت علي (ع) بارها به مالک اشتر سفارش می کردند کارهایی که انجام می شود را تبلیغ و بازگو کند تا پیروان جبهه حق امیدوار و دلگرم و دشمنان نامید و مایوس شوند و اين مسئله به خوبي جايگاه و اهميت تبليغات و اطلاع رساني را در نظام اسلامي آشكار مي سازد. مولای متقیان تاکید می کنند: «تكيه گاه دين، اجتماع مسلمين و نيروي ذخيره براي دشمنان تنها توده مردم (افكار عمومي ) هستند. پس گوش تو به سوي افكار عمومي و گرايش تو به جانب آنان باشد »  روابط عمومي به عنوان آميخته اي از علم، فن و هنر و قلب تپنده و چشم بيناي هر سازمان مي تواند نقشي تعيين كننده را در برقراري تعاملي سازنده بين بدنه سازمان و مردم ايفا نمايد و به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) به هم نوايي و هم سازي سازمان كمك كند. حضرت امام خمینی (ره) نیز بر این مسئله تاکید و سنت نبوی و اهل بیت را احیا نموده و در بيانات ارزشمندشان تاكيد مي كردند « بدانيد كه تبليغات در رأس امور است.»روابط عمومي به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باید با بهره گيري از بهترین تکنولوژی و ابزار تبلیغی زمينه را براي اطلاع رساني شفاف، صادقانه و اميدبخش فراهم آورده و اقدامات و خدمات مهم نظام مقدس جمهوري اسلامي كه ميهن عزيزمان را در آستانه جهش علمي، فرهنگي، اقتصادي، عمراني و اجتماعي قرارداده، به آحاد ملت مسلمان و شريف معرفي نمايند.
دريافت نظريات و پيشنهادات مردمي، تحمل انتقاد منصفانه و انتقال به مديران، استفاده از پتانسيل فكري و علمي تمام گروه هاي اجتماعي و فرهنگی میهن عزیز اسلامی، ارائه طرح ها و راهکارهای عملی به منظور اصلاح الگوی مصرف در زمینه ها و بخش های گوناگون، پاسخگويي به ابهامات و پرسش‌ها از طريق رسانه ملی و رسانه های گروهی، صدور اطلاعيه، برگزاری كنفرانس ها و تشكيل جلسات منظم خبري براي دستگاه های اجرایی به منظور ارائه دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در نظام مقدس جمهوری اسلامی از وظايف خطير روابط عمومي‌ها به شمار می رود که باید مدنظر مسئولین و دست اندرکاران خدوم       عرصه های تبلیغات و اطلاع رسانی قرار گیرد.
اينجانب ضمن گراميداشت روز ارتباطات و روابط عمومي، موفقيت روزافزون همه اساتيد،كارشناسان و فعالان اين عرصه  را در راستاي استراتژي بلند امام راحل(ره) و منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) از خداي متعال مسئلت مي نمايم.