مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مطرح کرد:

ظرفیت قابل‌توجۀ یزد در کسب برندهای بین‌المللی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: معرفی شهر یزد به‌عنوان شهر خلاق یونسکو یکی از ظرفیت‌های مؤثر این شهر برای کسب برندهای بین‌المللی است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست هم‌اندیشیِ عضویت شهر یزد در شبکۀ شهرهای خلاق یونسکو با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری و فعالان فرهنگی و اجتماعی استان در استانداری یزد برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با اشاره به پیشینۀ ایدۀ شهر خلاق در استان بیان کرد: ایدۀ شهر خلاق از دو سال گذشته مطرح شده و هدف ما معرفی بهتر یزد در سطح جهانی است.
«مجید جوادیان‌زاده» با بیان اینکه در آینده شهرها نقش مؤثری در روابط بین‌الملل ایفا می‌کنند، افزود: شهرها به دنبال ایجاد چهرۀ بین‌المللی هستند؛ شهر یزد ظرفیت‌ بالایی برای کسب برندهای بین‌المللی دارد. از این‌رو باید از قابلیت‌های موجود به بهترین شکل استفاده کرد.
«محمدمهدی شرافت» مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز در این جلسه گفت: با توجه به رشد چشمگیر گردشگری در استان، یزد شرایط بسیار خوبی برای تصویرسازی از خود در عرصۀ بین‌المللی دارد و می‌توان از فرصت‌های پیش‌رو برای کسب برندهای دیگری چون شهر خلاق و شهر جهانی صنایع‌دستی استفاده کرد.
گفتنی است ابعاد مختلف این موضوع از سوی فعالان فرهنگی و اجتماعی حاضر در جلسه بیان شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 

Jalsjksjskkksls_1.JPG Jalsjksjskkksls_2.JPG Jalsjksjskkksls_3.JPG

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات