«جشن محله محور زنان و انقلاب اسلامی» برگزار شد

به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و به مناسبت ایام مبارک دهه فجر، جشن محله محور زنان و انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «جشن محله محور زنان و انقلاب اسلامی» با همکاری یکی از مؤسسات مردمی و با حضور جمع کثیری از زنان و دختران محلات شهر یزد برگزار شد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، بر لزوم تعامل و ارتباط گسترده بانوان محلات با دفتر امور بانوان و خانواده تأکید و بیان کرد: وظیفه این دفتر، سیاست‌گذاری درزمینه توانمندسازی و باورمند سازی دختران و کوشش در رفع کاستی‌ها و آسیب‌های موجود در حوزه زنان و خانواده‌ها با مشارکت بخش‌های مردمی و برنامه‌های نهادهای دولتی است.
وی افزود: ما بنا نداریم در فرصت خدمتی که دست داده، به شعارها و وعده‌های بی‌حاصل و تکراری بسنده کنیم بلکه امیدواریم با همیاری و همکاری بانوان استان، برنامه‌ریزی‌های مفیدی درزمینه کسب مهارت، پر کردن اوقات فراغت، ایجاد روحیه تعاون، ارتقای علم و دانش و آموزش مهارت‌های زندگی در خانواده و تولید علم و شناسایی استعدادهای برتر در میان بانوان و دختران داشته باشیم و شرط تحقق این اهداف، همراهی، همگامی و هم‌اندیشی بانوان استان است.
فخرالسادات خامسی هامانه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از سیاست‌های مدبرانه دولت تدبیر و امید، رفع تبعیض از جامعه زنان و مردان و ارتقای جایگاه زنان در جامعه است و یکی از ضرورت‌های این عرصه، توجه بانوان به نقش خود مسئولیتی آن‌ها است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد همراهی بانوان محلات را با برنامه‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بسیار بااهمیت دانست و تأکید کرد: اعتقاد ما آن است که اجرای برنامه در حوزه زنان جز با حضور و مشارکت و اعتقاد و همراهی خودشان با موفقیت همراه نخواهد بود.
وی تصریح کرد»: تا زمانی که مردم در امری به ایمان و باور نرسند و قلب و عملاً با دولتمردان و سیاست‌گذاران همراهی نکنند، اقدام تأثیرگذار و معطوف به نتیجه صورت نخواهد گرفت. بنابراین ما امیدواریم کلیه سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که از طریق دستگاه‌های دولتی ذی‌ربط در حوزه‌های مختلف بانوان و خانواده مانند ورزش، سلامت، اشتغال و تحکیم بنیان خانواده شکل می‌گیرد با استقبال، همراهی و همفکری بانوان و خانواده‌های استان اجرایی گردد و تأثیرات مثبتی بر ارتقای شاخص‌های مرتبط با این حوزه‌ها به‌جا بگذارد‌.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات