آئین تودیع و معارفه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد برگزار شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد آئین تودیع و معارفه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد برگزار شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ با حضور مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران کل حوزه معاونت آئین تودیع و معارفه مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد برگزار شد

در این مراسم مهندس عزیزی با اشاره به جمعیت 50 درصدی بانوان و نقش ارزشمند آنان در جامعه گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نگاه به بانوان به طور کلی عوض شد و نتیجه این تغییر نگاه، محور شدن و حضور موفق بانوان ما در عرصه های مختلف از جمله عرصه اشتغال است به طوری که حتی سخت ترین مشاغل نیز در اختیار این عزیزان قرار داشته و موفقیت های چشمگیری رقم زده شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد افزود: البته  کاستی هایی هم در این حوزه علی رغم تلاش های فراوان وجود دارد که باید برای رفع آن ها تلاش کرد.

مهندس عزیزی؛ رویکرد دولت سیزدهم در قبال بانوان را ایجاد اشتغال این قشر از جامعه دانست و گفت: در سفری هم که جناب آقای رئیسی به استان داشتند این موضوع مورد تاکید ایشان بود و به صورت خاص به این موضوع پرداخته شد.

وی توجه همزمان به موفقیت ها و آسیب ها را در حوزه بانوان حائز اهمیت عنوان کرد و ابراز داشت: امروز محوریت خانواده و مادر بودن مورد هجوم دشمن واقع شده و اعلام کرده که اگر بتوانیم به نفش مادر بودن خدشه وارد کنیم به موفقیت بزرگی دست یافته که بحمدالله تاکنون به واسطه تدین زنان ما موفق نشده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: بنابراین وظیفه ما در این حوزه سنگین است و در برنامه های تحولی حوزه خانواده که توسط استاندار محترم طراحی شده بحث خانواده و بانوان مورد توجه خاص قرار گرفته  و امیدواریم در این چهارساله به اهداف برسیم.

مهندس عزیزی در بخش دیگری از سخنانش به تلاش ها و خدمات خانم دکتر کاظمی اشاره کرد و ابراز داشت: ایشان عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشته و حال که 30 سال خدمت صادقانه را پشت سرگذاشتند به عنوان مشاور استاندار در اموربانوان که برای اولین بار اتفاق می افتد از تجربیاتشان بهره مند خواهیم شد.

وی در پایان با تبریک  انتخاب خانم حسینی مطلق برای وی آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است در این مراسم  اعظم کاظمی تودیع و مهدیه السادات حسینی مطلق به عنوان مدیرکل جدید دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد معرفی شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات