مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی 4 واحد تولیدی مشارکت مردمی در روستاها

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری یزد از آغاز عملیات اجرایی چهار واحد توليدي مشاركت مردمي در روستاهاي استان با مساعدت معاونت امور روستايي و مناطق محروم كشور در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "هادی مقیمی" روز چهارشنبه 25 شهریورماه در بازدید از روستاهاي بخش مركزي شهرستان مهريز، افزود: آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها به‌صورت هم‌زمان در کل کشور و با دستور معاون اول محترم رئیس‌جمهور صورت می‌گیرد.
وی بابیان اینکه سه پروژه در شهرستان مهریز و یک پروژه در شهرستان تفت قرار دارد، تصریح کرد: انتظار است، فرمانداران و بخشداران سراسر استان در ماه‌های آینده با سرعت بخشیدن به برنامه‌ها، اجراي طرح مشارکت مردمی درراه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاها را با جدیت دنبال کنند.
وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در باب اهمیت توسعه روستاهای کشور، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه دولت تدبير و اميد با اجرای این طرح فرصت بسیار مناسبی براي توسعه روستاها فراهم نموده تا گام‌هایی ارزشمند در این زمینه برداشته شود.
مقیمی در پایان از فرماندار مهریز به سبب هماهنگی، رايزني و بسترسازي مناسب برای اجرایی شدن این طرح در روستاهای شهرستان مهریز تقدیر و تشکر کرد.
گفتنی است در طرح مذکور دولت با پرداخت تسهیلات ارزان‌قیمت به مردم روستاها، درراه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستا مشارکت می‌کند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات