مديركل مديريت بحران استان يزد:

آموزش؛ اقدام زيربنايي ستاد مديريت بحران است

مديركل مديريت بحران استان يزد گفت: آموزش؛ اقدام زيربنايي ستاد مديريت بحران در راستاي پیش‌بینی و پيشگيري از حوادث است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد؛ روز چهارشنبه 18 فروردین‌ماه نشست توجيهي و تبادل‌نظر در خصوص برنامه‌های آموزشي دستگاه‌های اجرايي استان با حضور مديركل مديريت بحران و كارشناسان آموزش مديريت بحران دستگاه‌های اجرايي استان برگزار شد.
«محمدحسين امامي» در اين نشست آموزشي اظهار داشت: در زمان بحران و وقوع حوادث غيرمترقبه حفظ حيات و جان انسان‌ها بسيار بااهميت است.
وي نقش آموزش را در مديريت بحران‌ها بسيار مهم دانست و خاطرنشان كرد: با آموزش است كه می‌توانیم خسارت‌ها و تلفات ناشي از بحران‌ها كاهش دهيم و در برخي موارد نيز با آموزش صحيح از بسياري بحران‌ها و حوادث خطرآفرين جلوگيري می‌شود.
امامي با تأكيد بر اينكه آموزش‌ها بايد كاربردي و اثربخش باشند افزود: در سال جاری توجه ویژه‌ای به برگزاري مانورها خواهيم داشت تا نكات آموزشي داده‌شده در عمل نيز مورد ارزيابي قرار گيرد.
مديركل مديريت بحران استان در بخش ديگري از سخنان خود به وقوع زلزله و چندين پس‌لرزه در سال گذشته در شهرستان بهاباد اشاره و تصريح كرد: در سال جاری آمادگي ستاد مديريت استان در برابر حوادث غيرمترقبه ازجمله زلزله را افزایش‌خواهیم داد و شهرستان بهاباد شهرستان پايلوت ما خواهد بود.
امامي در پايان سخنان خود بابیان اينكه اداره كل مديريت بحران استان در حوزه آموزش به‌عنوان سه استان برتر كشور معرفی‌شده است از كارشناسان آموزش اداره كل مديريت بحران استان و ساير دستگاه‌های اجرايي تقدير و تشكر نمود.
گفتني است در پايان اين نشست از 6 دستگاه برتر استان در حوزه مديريت بحران و كارشناسان آموزش مديريت بحران دستگاه‌های اجرايي استان با اهداي لوح تقدير تجليل شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات