استاندار یزد:

آموزش و پرورش تنها در مدارس خلاصه نمی شود بلکه همه شئون زندگی را در بر می گیرد

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کل کشور با استاندار یزد دیدار کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان ، استاندار یزد در این دیدار که پیش از ظهر سه شنبه 8 اردیبهشت در دفتر استاندار برگزار شد، به ظرفیت فرهنگی بسیار بالای استان اشاره کرد و افزود: وجهه مذهبی مردم استان یزد در تقویت این ظرفیت فرهنگی نقش عمده و به سزایی دارد.
" سید محمد میر محمدی " اظهار داشت : دانش آموزان یزدی سرمایه های ارزشمندی هستند که در کشور چه در مباحث علمی و چه در مباحث فرهنگی و ارزشی الگوی سایرین هستند و این موفقیت، مدیون نقش معلمان و مربیان فرهنگی استان درتربیت و پرورش آنان می باشد.
وی تصریح کرد : فعالیت آموزش وپرورش فقط در مدارس خلاصه نمی شود بلکه باید با همدلی و همفکری با سایر نهاد ها و ارگانها همه فضاهای جامعه را در کنترل خود داشته باشد.
استاندار یزد در پایان با بیان این نکته که موانع جسمی و حرکتی دانش آموزان استثنایی مانع ورود آنها به جامعه نیست افزود: بسیاری از این دانش آموزان می توانند از نظر قدرت بیان و قدرت افکار الگویی برای سایرین باشند .
" مجید قدمی" رئیس سازمان آموز ش و پرورش استثنایی کشور نیز در این دیدار حرکت ارزشمند " سید محمد میر محمدی" استاندار یزد درخصوص اهدای هدایای دریافتی خود به مدارس استثنایی استان را ستود و افزود: این حرکت می تواند الگویی بی نظیربرای تمام مسئولین کشورباشد.
وی افزود: هدف آموزش و پرورش استثنایی فراهم کردن بهداشت روانی دانش آموزان و والدین آنها و همچنین اقدامی در جهت توسعه عدالت آموزشی آنان است .

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات