باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد؛

آیین بهره برداری از دبستان دخترانه دکتر اعتمادی فر

دبستان دخترانه دکتر اعتمادی فر باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ آیین بهره برداری از دبستان دخترانه دکتر اعتمادی فر پیش از ظهر امروز با حضور مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان فرهنگی استان برگزار شد.
 مهندس عزیزی در این مراسم با بیان اینکه امروز همه مدیران و مسئولان استان در هر جایگاهی قرار دارند از مسیر مدرسه به اینجا رسیده اند گفت: با توجه به گام نهادن کشور در مسیر افزایش جمعیت و فرزند آوری ضرورت ساخت چنین مدارسی احساس می شود.
 وی افزود: آینده کشور از آن جوانان است و در دوران شکل گیری انقلاب و حوادث بعد از آن مانند جنگ تحمیلی این جوانان بودند که کشور را اداره کردند و پیشرفت های هسته ای، موشکی، پزشکی، نانو و.... همگی حاصل تلاش جوانان این مرزو بوم است بنابراین مسئله جمعیت یک موضوع مهم و راهبردی کشور بوده و در اهمیت آن همین بس که خواب را از چشمان رهبر عزیز ما ربوده است.
 معاون استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از خیرین مدرسه ساز گفت: از همه خیرین بزرگوار به ویژه خانواده دکتر اعتمادی فر که درک شرایط استان، مدرسه را یکسال زودتر از موعد تحویل دادند تشکر می کنم هر چند زبان بنده در این زمینه قاصر بوده و قطعا خداوند دانا و حکیم لطف این بزرگواران را جبران خواهد کرد.
 گفتنی است این دبستان دخترانه که در محدوده میدان امام علی (ع) قرار دارد توسط خانواده خیر نیک اندیش دکتر اعتمادی فر ساخته شده است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات