سرپرست دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد خبر داد:

اجرای سه هزار برنامه به مناسبت دهۀ کرامت در استان

سرپرست دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری یزد گفت: بیش از سه هزار برنامه به مناسبت دهۀ کرامت و روز ملی دختران در استان اجرا می‌شود.

به گزارش ادار‌ه‌کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست هم‌اندیشی، هماهنگی و برنامه‌ریزی برنامه‌های دهۀ کرامت و روز ملی دختران با حضور سرپرست دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری و مشاوران دستگاه‌های استان در امور زنان و خانواده در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.
سرپرست دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری با بیان اینکه 14تا24 مرداد ماه، از سالگرد تولد حضرت معصومه(س) تا سالروز ولادت امام رضا(ع) دهۀ کرامت نامیده می‌شود، از فعالیت دستگاه‌های استان برای اجرای بیش از سه هزار برنامه به مناسبت این دهه خبر داد.
«رقیه کرمانیان» با اشاره به اینکه برنامه‌های دفتر امور بانوان و خانوادۀ استانداری در دهۀ کرامت با تأکید بر روز ملی دختران برنامه‌ریزی شده است، گفت: هدف ما از برنامه‌های این مناسبت افزایش نشاط اجتماعی و ارتقای خودباوری بانوان و دختران استان است‌.
وی افزود: لازم است برنامه‌های دهۀ کرامت هدفمند و بیان‌گر الگوی برتر اسلامی باشد و منجر به اعتماد و هم‌افزایی میان دستگاه‌ها شود.
کرمانیان با بیان اینکه کرامت موضوع ارزشمندی است، خاطرنشان کرد: لازم است دستگاه‌های استان با نشان دادن سیرۀ عملی معصومین(ع) برای تبیین فرهنگ اسلامی تکاپو کرده، گروه هدف را در نظر گرفته و با مخاطب شناسی برنامه‌های خود را انجام دهند.
افرایش فعالیت‌های آموزش‌های همگانی، فعالیت‌های مرکز مشاورۀ نیروی انتظامی، جشنوارۀ رضوی، تجلیل از دختران نمونه در عرصه‌های قرآنی، علمی، فرهنگی، ورزشی، کارگاه‌های آموزشی ویژۀ بانوان و دختران، نشست‌های آزاداندیشی، سلسله نشست‌های کتابخوان، برگزاری جشن‌های مردمی، اردوهای درون استانی و برون استانی برای دانش‌آموزان و کارکنان از جمله برنامه‌های دستگاه‌های استان به مناسبت دهۀ کرامت و روز ملی دختران است.
گفتنی است در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های استان برنامه‌های دستگاه‌های خود در دهۀ کرامت را بیان و دربارۀ طرح «بانوی شاد» که هدفش تداوم و استمرار فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی بانوان است، هم‌اندیشی کردند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات