استاندار یزد تاکید کرد:

اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی با آینده‌نگری باشد

استاندار یزد پیش از ظهر سه شنبه 12 بهمن ماه در افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح حضرت آیت‌الله خاتمی (ره) گفت: مهندسان و مسئولان در پروژه‌های جدید عمرانی و طراحی پروژه‌ها تکنولوژی‌‌های نو، شرایط اجتماعی جدید و نیز نگاه بلند مدت و آینده نگر را در نظر بگیرند.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، تقاطع غیرهم‌سطح حضرت آیت‌الله خاتمی(ره) یزد با اعتبار 10میلیارد تومان در نخستین روز از ایام الله دهۀ فجر با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، فرماندار یزد، معاون روابط عمومي،‌ تشريفات و امور بين الملل دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري، شهردار یزد، اعضای شورای شهر و جمعی از مهندسان و مردم استان افتتاح شد.
استاندار یزد در این مراسم با تبریک ایام‌الله دهۀ فجر و گرامیداشت یاد و خاطرۀ حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی ابراز خرسندی کرد که در نخستین روز دهۀ فجر امسال یکی از طرح‌های 418گانۀ استان به بهره‌برداری رسید.
«سید محمد میرمحمدی» بیان کرد: در دهۀ فجر امسال 418 پروژه عمرانی در استان یزد با هزینه‌ای بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه اقدامات بسیاری در زمینۀ فضاسازی، راحتی زندگی مردم، آرامش و امیدواری یزد انجام شده است، گفت: رویکرد استان این است که در پروژه‌های جدید عمرانی و طراحی پروژه‌ها تکنولوژی‌‌های نو، شرایط اجتماعی جدید و نیز نگاه بلند مدت را در نظر گرفته شود.
میرمحمدی خطاب به مهندسان، طراح و پیمانکاران حاضر در جمع بیان کرد: طرح‌های عمرانی به‌گونه‌ای باشد که با نگاه بلندمدت طراحی و ساخته شود به‌گونه‌ای که تا 50 سال آینده مردم دچار مشکل نشوند.
عالی ترین مقام اجرائی استان همدلی و همکاری میان مدیران استان را در سطح کشور زبا‌نزد دانست و افزود: امیدواریم در این دهه بتوانیم با همدلی و همکاری میان مدیران و مردم، ارزش‌هایی که مردم در انقلاب اسلامی به دنبال آن بودند را دنبال کنیم.
استاندار یزد با تأکید به رویکرد مدبّرانه نظام جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به دستور رئیس جمهوری جدید آمریکا مبنی بر عدم حضور ایرانیان و چند کشور دیگر در این کشور، با طرح این پرسش که آیا بی‌فکری و بی تدبیری به این روشنی می‌توان از رئیس جمهور یک کشور دید، گفت: کسی که تدبیر ندارد و در جهت ناراحتی و نارضایتی مردم تلاش کند چگونه می‌تواند رئیس جمهوری یک کشور باشد؟
وی با سپاس از مردمی که برای سقوط رژیم شاهنشاهی تلاش کردند، ملّت ایران را مستقل و مقتدر دانست و افزود: خوشبختانه ایران در سطح جهانی در جایگاهی بوده که با شش کشور قدرتمند جهانی به مذاکره پرداخته است که این به معنای قرارگیری ایران در کنار قدرت‌های جهانی است.
میرمحمدی در پایان سخنان خود با بیان اینکه امروز کشور ایران پرچم‌دار است و این جمهوری اسلامی ایران است که در اغلب جبهه‌ها با داعش و گروه های تکفیری می‌جنگد،خاطرنشان کرد: ایران امروز با منابعی که در اختیار دارد از اسلام و انسانیت دفاع می‌کند و امیدوار است در همۀ زمینه‌ها سرآمد و حامی مظلومان جهان باشد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات