اجرای عدالت توزیع آب آشامیدنی باکیفیت در اولویت فعالیت‌های شورا

رئیس شورای اسلامی استان یزد در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری، خاطرنشان کرد: اجرای عدالت توزیع آب آشامیدنی باکیفیت در همه شهرستان‌های استان در دستورکار و اولویت فعالیت‌های شورا قرار دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "سیدمحمود میرابوالقاسمی" رئیس شورای اسلامی استان در نشست مشترکی که با "اصغر ریاضتی" مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری ‌‌و با حضور اعضای شورا در استانداری یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز ملی آتش‌نشان یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی و شهیدان آتش‌نشان را گرامی داشت و گفت: واژه ای برای وصف شهیدان وجود ندارد.
میر‌ابوالقاسمی موضوع آب را در استان یزد موضوع بسیار مهمی دانست و ادامه‌داد: شرکت آب و فاضلاب شهری نیز به جهت آنکه با سلامت مردم در ارتباط است رابطه فراوانی با آنها دارد و دارای وظایف و مسئولیت خطیری می‌باشد.
نماینده مردم استان یزد در شورای عالی استان ها تصریح کرد: اجرای عدالت توزیع آب آشامیدنی باکیفیت در همه شهرستان‌های استان و به ویژه مناطق کمتر برخوردار در دستورکار و اولویت‌های فعالیت‌های شورا قرار دارد.
میرابوالقاسمی افزود: شرکت آبفا یزد می‌تواند با حمایت و تعاملی که شورای اسلامی استان با این شرکت دارد، خدمات دهی خوبی را به شهروندان و مردم استان داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی استان با اشاره ‌به اینکه ۴۹ درصد سهام شرکت آبفا مربوط به شهرداری‌هاست، خواستار اصلاح اساسنامه شرکت و حضور یکی از اعضای شورا در هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب شهری شد.
میر‌ابوالقاسمی در پایان سخنان خود از خدمات "حسن محمدی" نماینده مردم شهرستان بافق در شورای اسلامی استان تجلیل کرد و برای "محمد رنجبر" نماینده جدید مردم بافق در شورای استان در انجام خدمت صادقانه به مردم آرزوی توفیق نمود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری نیز در این نشست به جایگاه ویژه شورای اسلامی استان اشاره کرد و گفت: شورای استان می‌تواند یاریگر شرکت آبفا یزد در ارائه خدمات بهتر به مردم باشد.
"اصغر ریاضتی" خاطرنشان ‌کرد: ٣٠ درصد شبکه آبرسانی استان نیاز به اصلاح و بازسازی دارد که ۱۰ درصد آن مربوط به فرسودگی شبکه ها و انشعاب هاست.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

★عکس: رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات