معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

احتمال بازگشت محدودیت ها در صورت رعایت نکردن آیین نامه ها ی بهداشتی / واکسیناسیون تکمیل نشود، عید امسال نیز محدودیت خواهیم داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای استان عنوان کرد: اگر روند صعودی ابتلای افراد به اومیکرون در کشور و استان یزد کنترل نشود در عید امسال نیز همچون دو سال گذشته محدودیت خواهیم داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مهندس عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای استان گفت: اگر روند صعودی ابتلای افراد به اومیکرون در کشور و استان یزد کنترل نشود در عید امسال نیز همچون دو سال گذشته محدودیت خواهیم داشت لذا از همه اقشار مردم درخواست داریم دستورالعمل ها را رعایت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: تیم های نظارتی باید به صورت مداوم بازرسی داشته باشند  لذا در صورتی که دستورالعمل ها رعایت نشود عید امسال بسیاری از فعالیت ها محدود خواهد شد.

مهندس عزیزی ادامه داد: همچنین واکسیناسیون کارمندان دولت باید به صورت جدی کماکان دنبال شود و این قانونی است که ابلاغ شده و در صورتی که بنا بر توصیه پزشک امکان واکسیناسیون وجود ندارد، باید مرتب و طبق مدت مشخص شده تست پی سی آر تحویل دهند.

وی در پایان گفت: طبق تصویب ستاد ملی کرونا فعالیت همه دانشگاه ها و مدارس حضوری خواهد بود و لذا در مورد تامین تهویه کلاس های درس توسط نوسازی مدارس اقدام شود و همچنین مسابقات ورزشی با حداقل تماشاچی برگزار شود و باید به صورت کامل آیین نامه های بهداشتی رعایت شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات