استاندار یزد در آیین بهره برداری از بوستان بانوان شهر حمیدیا عنوان کرد:

احداث بوستان های بانوان در دستور کار جدی شهرداری ها باشد

استاندار یزد با بیان اینکه الزامات فرهنگی از یک سو و الزامات موجود جهت ارتقاء شاخص های تندرستی و افزایش تحرک در استان و به ویژه در بانوان از سوی دیگر، ضرورتا ایجاب می کند فضاهای مناسب تفریحی،فرهنگی و ورزشی خاص بانوان، در دل محلات و مناطق مسکونی ایجاد شده و خدمات شایسته ای را به مردم ارائه دهد، تاکید کرد: در همین راستا احداث پارک های بانوان باید تا رفع نیاز جامعه بانوان استان صورت بگیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در آئین بهره برداری از بوستان بانوان شهر حمیدیا که با حضور آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد،
به گزارش عملکرد ارائه شده از فعالیت های و پروژه های در دست اقدام شهر حمیدیا اشاره کرد و گفت: توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی و تلاش برای ارتقاء شاخص های این حوزه ها در شهر حمیدیا، در فعالیت های شهرداری و شورای اسلامی حمیدیا مشهود است، که این موضوع جای قدردانی دارد.
وی با اشاره به ضرورت نگاه ویژه به توسعه فضاهای فرهنگی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهر حمیدیا از فضاهای بسیار خوب فرهنگی و اجتماعی برخوردار است.
استاندار یزد با بیان اینکه یکی از موضوعات مورد تاکید در استان ایجاد فضاهای اختصاصی ویژه بانوان برای پر کردن اوقات فراغت و نیز ارتقاء سطح نشاط اجتماعی و تندرستی بانوان است، افزود: بخشی از این موضوع می تواند در قالب پارک های بانوان تجلی و تحقق پیدا کند.
دکتر طالبی ادامه داد: خوشبختانه پارک بانوان شهر حمیدیا فراتر از یک پارک بانوان است، در واقع این پارک یک مجموعه فرهنگی ورزشی با فضای بسیار زیبا و دلپذیر، همراه با سالن ورزشی است که می تواند خدمات خیلی خوبی را به بانوان ارائه دهد.
وی با تاکید بر اینکه احداث پارک های بانوان باید تا رفع نیاز جامعه بانوان استان صورت بگیرد، خاطرنشان کرد: الزامات فرهنگی از یک سو و الزامات موجود جهت ارتقاء شاخص های تندرستی و افزایش تحرک در استان و به ویژه در بانوان از سوی دیگر، ضرورتا ایجاب می کند فضاهای مناسب تفریحی،فرهنگی و  ورزشی خاص بانوان، در دل محلات و مناطق مسکونی ایجاد شده و خدمات شایسته ای را به مردم ارائه دهد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات