استاندار یزد در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان مطرح کرد؛

اداره کل ورزش و جوانان؛ یکی از مجموعه های مهم و راهبردی/ ضرورت تدوین برنامه های هفته ازدواج آسان به صورت مبتکرانه، جذاب و فراگیر

دکتر فاطمی، بر تدوین برنامه های مبتکرانه، جذاب، فراگیر و دارای خروجی واقعی برای مردم تاکید کرد.  

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد به ریاست استاندار و با حضور اعضای ستاد با محوریت بررسی برنامه های هفته ازدواج آسان برگزار شد.
 
دکتر فاطمی در این نشست، اداره کل ورزش و جوانان را یکی از ادارات بسیار مهم و راهبردی استان دانست و گفت: با توجه به اهمیت حوزه های «ورزش» و «جوانان»، باید مرز این دو حوزه در اداره کل ورزش و جوانان و سیاست های استان رعایت شده و این دو بال به صورت همزمان رشد داشته باشد.  

استاندار یزد با بیان اینکه ستاد ساماندهی امور جوانان؛ بالادست ترین جایگاه سیاستگذاری در حوزه جوانان است، تاکید کرد: سلسله نشست های این ستاد باید با حضور شخص مدیران دستگاه ها، به صورت ماهانه برگزار و مصوبات آن به طور دقیق اجرایی شود.  

وی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های تدوین شده جهت اجرا در هفته ازدواج آسان اشاره و خاطرنشان کرد: جلسه های هماهنگی برنامه های این هفته، با دستگاه های استان برگزار و برنامه های هر دستگاه مشخص شود.  

دکتر فاطمی در ادامه بر تدوین برنامه های مبتکرانه، جذاب، فراگیر و دارای خروجی واقعی برای مردم تاکید کرد.  

استاندار یزد اظهارداشت: برنامه های اجرایی مجموعه های مردمی و اداری در هفته ازدواج آسان، ارزیابی و در جشنواره ای از مجموعه های برتر تجلیل خواهد شد.  

وی در ادامه به طور خاص به برنامه « نمایشگاه ازدواج آسان و آسمانی» اشاره و خاطرنشان کرد: بُعد فرهنگی و فرهنگسازی این نمایشگاه بوده راستای ترویج ازدواج آسان، بسیار پر رنگ باشد و ملاحظات فرهنگی آن رعایت شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات