معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تأکید کرد:

ادامه تحول مدیریتی با نگاه به ظرفیتهای استان

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت : با نگاه به ظرفیتها وتوانمندیهای استان, تحول در مدیریت را با قدرت ادامه می دهیم.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد صبح پنجشنبه 30 بهمن ماه مراسم تکریم بخشدار زارچ و معرفی بخشدار جدید با حضور معاون استاندار یزد، فرمانداریزد ، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد،امام جمعه بخش زارچ و مسئولین این بخش در بخشداری زارچ برگزار شد.
معاون سیاسی،امنیتی  و اجتماعی استاندار یزد در این مراسم ضمن تقدیر و سپاس از خدمات ابوالفضل خوشنویس بخشدار سابق زارچ عنوان کرد : به دلایل مختلف مخصوصاً در مقطع تغییر دولتها به منظور ایجاد یک هماهنگی و انسجام در تیمهای مدیریتی ناگزیر از برخی جابجایی هستیم.
محمدعلی طالبی ادامه داد : تأکید استاندار محترم بویژه در مدیریت شهرستانها و بخشها این است که به جای اینکه یک فرد عهده دار یک مسئولیت باشد یک تیم هماهنگ منسجم و توانمند شکل گیرد تا بتوانند در کنار هم مسئولیتها را دنبال کنند.
وی افزود :  این به معنای نادیده گرفتن تلاشها، توانمندیها و ظرفیت افراد نیست گرچه در استان ما به دنبال یک تحول مدیریتی هستیم و با عزم جزم این مهم را ادامه می دهیم.
طالبی اظهار  داشت : آن سیاستی که دولت تدبیر و امید در سطح کلان و تیم مدیریتی استان نشان داده این است که از همه توانمندیها و ظرفیتها در جهت خدمت به مردم استفاده شده و می شود و از همه انگیزه ها و افرادی که قصد خدمت دارند و حاضرند در این مسیر یاریگر دولت و مردم باشند بهره برده و می برد.
این مقام مسئول ضمن تبریک به امیر صادقی مقدم بخشدار جدید زارچ به خاطر توفیقی که برای خدمت به مردم به دست آورده گفت : توجه ایشان را به این نکته جلب می کنم که شما در درجه اول یک کارگزار نظام جمهوری اسلامی ایران با همه ملزومات آن و تقید به مبانی دینی و قانون اساسی و اصول مترقی آن هستید.
معاون سیاسی،امنیتی  و اجتماعی استاندار یزد ادامه داد : در درجه دوم شما نماینده عالی دولت تدبیر و امید در بخش زارچ هستید، دولتی که برآمده از رأی مردم است و امروز همه تلاشش خدمت به مردم و عبوردادن کشور از شرایط سختی است که متأسفانه برخی سوء مدیریتهای داخلی و نگاه همیشه مغرضانه دشمنان خارجی و قدرتهای استعماری آن را به وجود آورده است.
طالبی افزود : شایسته است که این موقعیت را بشناسید و اهتمام لازم را در جهت اجرای سیاستهای نظام و دولت دنبال کنید و به اولویت اصلی دولت که خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه در مباحث اقتصادی است توجه ویژه داشته باشید.
وی ادامه داد : خوشبختانه ظرفیتها و توانمندیهای بخش زارچ بویژه در حوزه ظرفیتهای نیروی انسانی کم نیست  و شناختن این ظرفیتها و بکارگیری این توانمندیها می تواند به شما در خدمت بهتر به مردم کمک کند.
این مقام مسئول اظهار داشت : از دیگر مواردی که شایسته است به آن توجه شود تعامل خوب و مناسب با امام جمعه محترم حجت الاسلام و المسلمین دهقان، فرماندار محترم، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان در شوراهای اسلامی و سازمانهای مردم نهاد است که با حضور و همکاری این صاحبنظران بسیاری از مشکلات بخش زارچ قابل حل و رفع است.


توجه ویژه به دوری از حاشیه ها


معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استاندار یزد بیان کرد : مهمترین نکته ای که در این مسئولیت و بطورکلی در مسئولیت خدمت به مردم باید به آن توجه ویژه داشت دوری از حاشیه هاست. وقتی مسیر خدمت مشخص شد باید این مسیر را در پیش گرفت و با قدرت و قوت در این مسیر گام برداشت و اجازه نداد مسائل حاشیه ای سرعت کار را کاهش دهد.
وی گفت : بحث ارتقاء بخش زارچ به شهرستان یک مسئله حاشیه ای است، گرچه ارتقاء بخش شاید در خیلی از بخشهای ما آرزوی همه مردم باشد و اگر چنین چیزی اتفاق بیافتد خیلی می تواند به توسعه و پیشرفت و آبادانی   آن منطقه کمک کند اما برای بخشدار پرداختن به این موضوع یک حاشیه است.
طالبی ادامه داد : وقتی مسئولین استان به تمام فرمانداریها و مسئولین اجرایی تأکید می کنند وارد مباحث تقسیمات کشوری نشوند به خاطر همین حاشیه هایی است که آنها را از مسئولیتهای اصلی شان دور می کند.
این مقام مسئول افزود : بحث تقسیمات کشوری یک مرجع مشخص در استانداری دارد و هر بخشدار و فرمانداری که بخواهد در زمینه الحاق و مسائل دیگر تلاش کند، حرفی بزند و جوی درست کند از طرف استانداری قطعاً مورد بازخواست قرار خواهد گرفت.
معاون سیاسی،امنیتی  و اجتماعی استاندار یزد اظهار داشت : از این جهت تأکید می کنم که وارد این مباحث حاشیه ای نشوید و اگر خواسته ای در این رابطه وجود دارد از طریق استانداری دنبال کنید. هرچند که در حال حاضر بحث الحاق و ارتقاء سطوح تقسیماتی در مجموعه دولت به جهت ارائه لایحه جامع تقسیمات کشوری  متوقف شده و بعد از ارائه آن توسط دولت و تصویب مجلس شورای اسلامی ضوابط و شرایط ارتقاء سطوح مشخص خواهد شد و بر آن مبنا در قانون جدید درخواستهای مناطق مختلف مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.
طالبی در پایان سخنان خود ضمن اشاره به توانمندیهای بخشدار جدید زارچ اظهار امیدواری کرد با کمک امیر صادقی مقدم و همه مسئولین بخش زارچ این بخش بیش از گذشته در کانون توجه باشد و بتواند به عنوان یک بخش نمونه در کنار مرکز استان وظایف و مسئولیتهای خود را به خوبی انجام دهد و باعث سرافرازی و سربلندی مردم زارچ و یزد باشد.
در این مراسم فرماندار یزد گفت : امروز زارچ یک بخش پویا، فعال و پررونق است که به خوبی فرهنگ این بخش و شهرستان یزد را به مردم و گردشگران معرفی می کند.
محمود شاکری شمسی ادامه داد اجرای سیاستهای دولت یکی از اصول مهم کاری است که بخشدار محترم باید به آن توجه داشته باشد و یقین دارم با وحدت، همدلی، اتحاد، یکپارچگی و تعامل با مردم و حمایت و کمک تشکلهای مردم نهاد گامهای مؤثری در جهت توسعه و پیشرفت در این منطقه برداشته خواهد شد.
در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ابوالفضل خوشنویس بخشدار سابق بخش زارچ و تکریم فعالیتهای وی در دوران خدمت، امیر صادقی مقدم بعنوان بخشدار جدید زارچ معرفی شد و حکم مسئولیت خود را از معاون سیاسی،امنیتی  و اجتماعی استاندار یزد دریافت نمود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات