ادای احترام معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار به مقام شامخ سومین شهید محراب و شهیدان والامقام یزد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان استان به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت آیت الله شهید صدوقی(ره)، سالروزشهادت آیت الله شهید بهشتی (ره) و شهیدان پاکنژاد و هفته قوه قضاییه با حضور در مسجد روضه محمدیه و گلزار شهدای خلدبرین به مقام شامخ سومین شهید محراب و شهیدان والامقام یزد، ادای احترام کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مراسم ادای احترام به مقام شامخ سومین شهید محراب، آیت الله شهید صدوقی (ره) و شهیدان والامقام یزد، عصر پنج‌شنبه سوم تیرماه با حضورمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار،  سرپرست فرمانداری یزد، فرمانده نیروی انتظامی استان ، رئیس کل دادگستری استان، مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران و جمعی از مسئولان استان در مسجد روضه محمدیه و گلزار شهدای خلدبرین یزد برگزار شد.
در ابتدای این مراسم معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان استان بر مزار سومین شهید محراب، آیت‌الله شهید صدوقی (ره) حاضر شدند و با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ سومین شهید محراب، همسر آیت الله شهید صدوقی (ره) و امام جمعه فقید یزد ادای احترام کردند.
 "محمدعلی طالبی" و مسئولان استان سپس در گلزار شهدای خلدبرین حضور یافتند، با اهدای گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهیدان پاکنژاد و شهدای والامقام یزد را گرامی داشتند و به آنان ادای احترام کردند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات