استاندار یزد جایگاه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را مهم خواند

استاندار یزد با اشاره به برگزاری هم‌زمان دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، جایگاه هر دو مجلس را مهم خواند و بر مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات تأکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «سید محمد میر محمدی»  با حضور در اتاق خبر ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرگان رهبری، وظیفه سنگینی را بر عهده دارد ؛ چراکه جایگاه مهم رهبری برای همه روشن است.
وی ادامه داد: وجود مجلس خبرگان با حضور افرادی توانمند، دانشمند و خلاق ، کشور را از آسیب‌های و توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.
استاندار یزد همچنین به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی باید مسائل داخلی و بین‌المللی را رصد کند و در مقابل آن مواضع مناسب اتخاذ نماید و مصوبه داشته باشد مشارکت گسترده مردم و انتخاب نماینده با پشتوانه قوی مردمی و انتخاب افراد اصلح، حائز اهمیت است .
وی همچنین نقش مجلس را از بهبود فضای کسب‌وکار، رونق اقتصادی و تقویت مناسبات بین‌المللی یادآور شد و تصريح كرد: مجلس شورای اسلامی باید جمهوری اسلامی را با ویژگی‌های اسلامی در جهان معرفی کند.
استاندار یزد اضافه کرد: باید افرادی به مجلس راه یابند که قدرت تجزیه‌وتحلیل مسائل بین‌المللی را داشته باشند و در کشمکش و اختلافات سیاسی و طیفی قرار نگیرند؛ چراکه در پس اختلافات پیشرفت حاصل نمی‌شود و دود آن به چشم مردم می‌رود.
وی اظهار امیدواری کرد: مردم با آگاهی کامل در انتخابات شرکت کنند و فرد توانمند، اصلح، فرهیخته، دلسوز اندیشمند، باتجربه و توانمند را راهی مجلس کنند؛ کسی که بتواند بهتر بتواند مسائل کشور را دنبال و قوانین مترقی را برای مردم تصویب کند.
میر محمدی ادامه داد: فردی اصلح است که بتواند جایگاه ایران اسلامی را در جهان ارتقاء دهد و ملت ما را در دنیا عزتمند و سربلند معرفی کند.
استاندار یزد مردم را پیروز واقعی انتخابات دانست و گفت: پس از پایان کار رأی‌گیری و قطعیت نتیجه انتخابات پیام تبریک را به مردم خواهیم داد.
وی با قدردانی از متصدیان و مجریان امر برگزاری انتخابات، تلاش خبرنگاران رسانه‌های استان در پوشش خبری حماسه سیاسی انتخابات را ستود و نقش رسانه‌ها را در آگاهی بخشی به جامعه و مردم مهم ارزیابی کرد و گفت: رسانه نقش مهی در رشد فکری و سیاسی ، بهبود شرایط جامعه و تقویت فرهنگ مردم‌دارند.
میر محمدی، رسانه‌ها را همانند صداوسیما مرکز دانشگاهی برشمرد و اظهار داشت: رسانه‌های نیز همچون مراکز دانشگاهی، نقش اساسی در ارتقای سطح فرهنگ جامعه ایفاء می‌کنند.
وی در پايان سخنانش بابیان اینکه رسانه‌ها از شأن و جایگاه بالایی برخوردار هستند و افراد فرهیخته‌ای در این بخش فعالیت می‌کنند بر ارتقایشان و جایگاه رسانه‌ها تأکید کرد و اظهار امیدواری نمود: جامعه بتواند از نقش و تأثیری گذاری رسانه‌ها به‌خوبی استفاده کند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات