استاندار یزد در پیامی درگذشت معلم و روزنامه نگار پیشکسوت استان را تسلیت گفت

استاندار یزد در پیامی درگذشت مرحوم«محمد فاضلی»معلم و روزنامه نگار پیشکسوت استان را به خانواده محترم آن مرحوم و اهالی فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه تسلیت گفت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سید محمد میرمحمدی» به شرح ذیل است:
 
همانا ما از خدائیم و به سوی خدا باز می گردیم
ز دُرج علم و عمل، گوهر نفیسی رفت...
 
خانواده محترم شادروان محمد فاضلی
اهالی محترم فرهنگ و هنر و اصحاب محترم رسانه
 
روح معلم اندیشمند و صاحب قلم فرهمند، شادروان «محمد فاضلی» به پیشگاه حضرت دوست شتافت و سیمرغ روان پاکش بر قله یقین، تکیه زد.
او بیش از 30 سال جامه استادی برتن و بیش از 40 سال خامه روزنامه نگاری در دست داشت و در همه سال های عمر پر بار و گرانقدرش، چون چراغی فروزان به روشن کردن راه دانش و رشد بینش اجتماعی و عمومی همت گماشت.
فقدان این معلم برجسته، حرمانی است بر جان اهل فرهنگ و هنر و تحمل بار گران این حرمان جز با امید به مغفرت و رحمت بی کران حضرت حق (جل و علی) ممکن و میسور نخواهد بود.
اینجانب بر خود فرض دانستم این فقدان را به همه اصحاب مطبوعات و رسانه و فرهنگ و هنر به ویژه خانواده فرهنگی و مکرّم آن شادروان تسلیت گفته و برای روان پاکش بهترین و رفیع ترین جایگاه را نزد یکتا آفریننده قلم و کلمه، آرزو نموده و براي ديگر بازماندگان آن مرحوم طول عمر و صبر جميل و براي آن فقید سعید، رحمت و مغفرت الهي و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مسئلت مي‌نمايم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات