معاون وزير راه و شهرسازي:

استان يزد از جايگاه ارتباطي شاخصي در زمينه حمل و نقل كشوري برخوردار است

معاون وزير راه و شهرسازي در آئين تكريم و معارفه مديران كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان يزد با اشاره به جابه‌جايي سالانه 600 ميليون تن كالا در جاده هاي كشور از اختصاص بيمه تكميلي براي جمعيت قابل توجه‌اي از رانندگان و خانواده هاي آنها خبر داد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز شنبه 30 تيرماه، آئين تكريم و معارفه مديران كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان يزد با حضور معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور، معاون برنامه ريزي سازمان حمل و نقل جاده اي كشور، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد و جمعي از مسئولان استاني در مجموعه راه و ما برگزار شد.
معاون وزير راه و شهرسازي در اين مراسم گفت: اقدامات سازمان ها و وزارت هاي مربوطه براي رفع دغدغه رانندگان نتايج خوبي را به همراه داشته است و براين اساس فرآيند بيمه تكميلي 900 هزار نفر راننده و خانواده هاي آنها در دستوركار قرار گرفته  و در حال انجام است.
«عبدالهاشم حسن نيا» افزود: سالانه 600 ميليون تن كالا در جاده هاي كشور جابه جا مي شود كه 430 ميليون تن آن بارنامه به همراه دارد بر اين اساس تعريف سيستم توزيع لاستيك مورد نياز براي ناوگان حمل و نقل سنگين كشور به صورت عادلانه، ساماندهي توزيع بار و برخورد قاطع با موسسه هاي متخلف در حوزه حمل و نقل از فعاليت مورد توجه و برنامه ريزي شده  براي رفاه رانندگان است.
حسن نيا ادامه داد: استان يزد از جايگاه ارتباطي شاخصي در زمينه حمل و نقل كشوري برخوردار است و مسئوليت ايمني، حمل و نقل و كنترل ترافيك در اين حوزه دشوار مي باشد اما خوشبختانه تلاش هاي ارزشمند و موفقيت هاي خوبي را در اين استان شاهد هستيم.
رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور خاطرنشان كرد: تا این لحظه 14 هزار و 100 مورد شکایت از سوی رانندگان در سامانه و تلفن گويا مجموعه راهداري و حمل و نقل جاده اي ثبت گرديده و پس از رسيدگي هاي صورت گرفته  70 شرکت به صورت دایم یا موقت تعطیل شده اند.
حسن نيا در پايان سخنان خود گفت: تعطيلي شركت هاي متخلف و ارائه شكايات براساس توافق صورت گرفته با رانندگان در خصوص ارائه خدمات با اعلام موارد خلاف قانون از سوي آنها امكان پذير شده و زمينه كاهش موارد نادرست را به همراه داشته است.
گفتني است در اين مراسم با اهداي لوح تقدير از زحمات و تلاش هاي «محسن صادقيان» مديركل سابق راهداري و حمل و نقل جاده اي استان و «سعيد برازنده مقدم» سرپرست اين اداره كل تجليل شد و «علي عليخاني» به عنوان مديركل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان معرفي گرديد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات