معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداریزد تاکید کرد :

استان يزد می تواند استراتژی جمعیت را به خوبی اجراکند

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت : توجه به توانمند سازی جامعه ، دادن آموزش های لازم در خصوص افزایش جمعیت و توجه به مسائل اقتصادی و معیشتی از مهمترین مسائل در این حوزه است .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، همایش روز ملی جمعیت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد برگزار شد .
" محمدعلی طالبی" در این همایش اظهار داشت : خوشبختانه بعد از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و پس از ابلاغ سیاست های کلی جمعیت، توجه خوبی را در بخش های مختلف نسبت به موضوع افزایش جمعیت شاهد هستیم .
وی با اشاره به اینکه  موضوع افزایش جمعیت فراتر از یک بخش و یک دستگاه است ، ادامه داد: این موضوع نیازمند توجه همه ارکان نظام، همراهی وهمدلی جامعه و مراکز علمی و دانشگاهی است .
طالبی تصریح کرد : یکی از ضروررت های افزایش جمعیت ، برنامه ریزی و ساماندهی مناسب جمعیت می باشد که در سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری نیز برآن تاکید شده است .
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود : حضور دانشگاه و پرداختن به مسئله جمعیت از منظر علمی و توجه به مقوله جمعیت در برنامه های آمایش و برنامه ریزی های کلان توسعه استان  موجب همگرایی در استان در این زمینه خواهد شد.
طالبی اضافه کرد : با توجه به شرایط خاص استان یزد و توانمندی بالای اقتصادی و ظرفیت های فراوان برای توسعه ، این استان می تواند استراتژی جمعیت را به خوبی اجراکند که این امر نیازمند برنامه ریزی مناسب است .
وی در پایان اظهار امیدواری کرد : با برگزاری نشست های مستمر در این زمینه عملکرد خوبی در بحث جمعیت را در استان شاهد باشیم .
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات