معاون امور دهياري‌هاي سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي وزارت كشور:

استان یزد نقش مناسبی در نمایشگاه توانمندی‌های روستایی کشور ایفا کرده است

معاون امور دهياري‌هاي سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي وزارت كشور در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها روستاییان که در نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، گفت: استان يزد توانسته در معرفي نمادهاي فرهنگي، بهره‌گیری از قدرت اقتصادي و توليد سرمايه در روستاها، نقش مناسبي در اين نمايشگاه ایفا کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد « محسن كوشش‌تبار» روز پنج‌شنبه در بازديد از غرفه‌های استان يزد در نمايشگاه توانمندی‌های روستائيان كشور در محل نمايشگاه بین‌المللی تهران، افزود: خوشبختانه مسئولان استان یزد به‌خوبی توانسته‌اند در معرفي ذخایر فرهنگي نقش خود را ايفا كنند و موفق نیز بوده‌اند.
وي تأكيد كرد: سرمايه انساني غرفه‌های یزد بسيار قابل‌تقدیر است و به نظر می‌رسد اداره كل روستايي و شوراها توانسته ضمن برخورد جدي باکم کاری‌ها و تخلفات فعالیت‌های روستايي را در مسير صحيح توسعه و پيشرفت قرار دهد.
وی تصریح کرد: امروز روستاهاي ما در عرصه ملي با دهيار شناخته می‌شود و در نمايشگاه توانمندی‌های روستائيان كشور امسال نيز اين محل به عرصه رقابت اين دهياران تبدیل‌شده است.
کوشش تبار گفت: نمايشگاه امسال در نوع خود بی‌نظیر و محل بروز توانمندی‌های روستائيان كشور است و به‌تبع آن دهیاری‌ها و روستائيان حضور جدي داشتند.
وي افزود: خوشبختانه دهیاری‌های ما توانسته‌اند در عرصه مديريت و هدايت توليدات روستايي و شدت بخشيدن به توسعه اين مناطق محروم فعالیت‌های خوبي داشته و در كنار مديران كل روستايي بانوان متوليان مستقل فعاليت كنند.
معاون امور دهياري‌هاي سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي وزارت كشور گفت: اين وزارتخانه باوجود توانايي شناسايي روستائيان بيش از اين نيازمند معرفي روستاهاست، بنابراين بيش از همه نيازمند همراهي و همكاري رسانه‌ها در اين زمينه بوده تا بتواند توانمندی‌های روستائيان را به‌طور شايسته معرفي كند.
کوشش تبار اضافه كرد : حوزه روستايي ما نماد و ذخيره فرهنگي كشور است يعني چيزي كه دنيا تشنه آن است و اين نماد بايد با حمايت و همراهي رسانه‌ها به مردم داخل كشور و دنيا معرفي شود.
گفتنی است نخستین نمايشگاه توانمندی‌های روستائيان كشور با محوريت اقتصاد مقاومتي از 14 مهر آغاز به کارکرده و تا روز جمعه 17 مهرماه ادامه دارد. استان يزد نيز در اين نمايشگاه در قالب ده غرفه از ده شهرستان و یک‌خانه سنتي و چند غرفه بخش خصوصي در اين نمايشگاه حضور يافته است.

 

Jaasrstdiiss_1.jpg Jaasrstdiiss_2.jpg Jaasrstdiiss_3.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات