معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خواستار شد :

استفاده از برکت وقف در راستای بهبود زندگی اجتماعی

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، آیین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد روز دوشنبه 14 تیرماه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل حوزه استاندار، مدیران کل بازرسی و حراست سازمان اوقاف و امور خیریه، مسؤول امور روحانیون سازمان اوقاف و امور خیریه، مشاور اطلاع رسانی و مدیر روابط عمومی استانداری، مدیران و مسئولان سازمان ها و ادارات استان در تالار فرهنگ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: با توجه به حجم فعالیت هایی که در زمینه وقف در استان دارالعباده یزد وجود دارد، مسئولیت خطیری برای حفظ این شآن مقدس و گسترش آثار وقف در زندگی اجتماعی و فرهنگی جامعه بر عهده همگان است.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد :  باید در کنارگسترش فرهنگ وقف ، مسیر را به سمتی ببریم که معضلات اصلی و اساسی امروز جامعه به ویژه در ابعاد فرهنگی و اجتماعی را با برکات وقف و وقفیات کاهش دهیم و از برکت وقف در جهت بهتر سازی زندگی اجتماعی استفاده کنیم .
وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش ، همکاری و تعامل همه سازمان ها و اهتمام مجموعه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان روزهای خوبی را در این اداره کل شاهد باشیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود گفت : از سازمان اوقاف کشور درخواست دارم با حمایت هرچه بیشتر و بهتر از اداره کل اوقاف استان یزد، این اداره کل را در رسیدن به اهداف سازمانی خود در جهت گسترش فرهنگ وقف یاری کند .
در ابتدای این مراسم " حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل" گزارش عملکردی از فعالیت چهارساله سازمان اوقاف و امورخیریه استان ارائه کرد.
 گفتنی است در پايان اين مراسم با اهداي لوح تقدير و هدايايي از زحمات «غلامرضا عادل» مدیر کل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تجليل شد و با حكم رییس سازمان اوقاف و امورخیریه کشور « حجت الاسلام والمسلمین حسین زارع زاده » به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل معرفي گرديد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات