معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد تاكيد كرد :

استفاده از ظرفيت پزشكان و خيرين استان در پروژه هاي ملي سلامت

معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت : در پروژه هاي ملي سلامت از ظرفيت خيرين استان و پزشكان متخصص براي انجام خدمات پزشكي در مناطق محروم استان استفاده شود.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد ، جلسه هماهنگي نحوه فعاليت بنياد نورآوران سلامت در مناطق محروم استان يزد ، با حضور معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار ، مديركل امور روستايي و شوراهاي استانداري، مديرعامل و اعضاي بنياد خيريه نورآوران سلامت وجمعي از مديران و مسئولان استان در دفتر معاون سياسي، امنيتي  و اجتماعي استاندار برگزار شد .
"محمد علي طالبي " در اين جلسه اظهار كرد: خدمت به مردم در رفع گرفتاري ها به ويژه در حوزه سلامت و پزشكي توفيق بزرگي است و خيرين بايد ديدگاه ملي داشته باشند  و كارهاي بزرگي را با گستره كشوري و فارغ از نگاه به يك منطقه محدود جغرافيايي انجام دهند .
وي ادامه داد : يكي از شاخص هاي موفق استان يزد  در كنار ديگر شاخص ها ، هماهنگي ، همكاري و تعامل دستگاههاي مختلف براي انجام كارهاي بزرگ در استان است .
طالبي افزود: روحيه خيري بسيار بالايي در پزشكان استان وجود دارد كه ايجاد بيمارستان بسيج جامعه پزشكي در شهرستان تفت و در مهمانشهر اتباع بيگانه از آن جمله است .
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد ضمن تقدير از حركت جهادي و ايثارگرانه بنياد خيريه نورآوران سلامت در زمينه ارائه خدمات پزشكي رايگان به مردم مناطق محروم، تصريح كرد : شايسته است با مسئوليت اصلي دانشگاه علوم پزشكي آيت الله شهيد صدوقي (ره ) يزد ، اين پروژه در مناطق مشخص شده به نحو احسن اجرا شود و دفتر امور روستايي و شوراها و دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري نيز براي پيشبرد اين طرح، همكاري لازم را انجام دهند .


تلاش براي ترويج اقدامات خيرخواهانه در حوزه سلامت


مدير كل امور روستايي و شوراهاي استانداري نيز در اين جلسه گفت: شايسته است براي ترويج اقدامات خيرخواهانه در حوزه سلامت در مناطق روستايي و محروم استان ، تلاش كنيم .
"هادي مقيمي" ادامه داد : با پيگيري هاي دفتر امور روستايي و شوراهاي استانداري ، بنياد خيريه نورآوران سلامت پس از ماه مبارك رمضان در دو بخش محروم استان حضور خواهند يافت و خدمات رايگان به مردم اين مناطق در دو حوزه دندانپزشكي و چشم پزشكي ارائه خواهند داد .
مقيمي اظهار اميدواري كرد : انجام چنين كارهاي خيرخواهانه اي در حوزه سلامت و ساير حوزه ها در سطح كشور و استان افزايش يابد و فرهنگ ارائه خدمات خيريه بهداشتي و درماني در جامعه نهادينه شود .
گفتني است در ابتداي اين جلسه "محسن انتظاري " مديرعامل بنياد خيريه نورآوران سلامت شعبه شرق كشور گزارشي از اقدامات انجام شده اين بنياد خيريه ارائه داد  و اظهار داشت : خدمات ارائه شده توسط بنياد نورآوران سلامت در حوزه دندانپزشكي وچشم پزشكي منطبق با تكنولوژي روز و با تجهيزات كاملا مدرن ارائه مي شود و در اين زمينه علاوه بر پزشكان متخصص مجرب ، ساير اقشار مانند خيرين حوزه سلامت و اتحاديه عينك سازان ما را ياري مي كنند.  

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات