استاندار یزد:

استفاده حداکثری از ظرفیت انرژی خورشیدی رویکرد استان است

استاندار یزد در نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان خواستار سرعت‌دهی به امور سرمایه‌گذاران به‌ویژه در حوزۀ انرژی خورشیدی شد و از مسئولان خواست با در نظر گرفتن فرصت‌ها، بر توسعۀ سرمایه‌گذاری استان متمرکز شوند.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان یزد عصر سه‌شنبه پنجم بهمن ماه با حضور «سیدمحمد میرمحمدی» استاندار یزد، «سیدمحمدرضا سیدحسینی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، «سیدعلی عزالدینی» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعۀ منابع استانداری، «علی نمازی» مدیرکل امور اقتصادی و دارائی استان و اعضای این نشست در سالن زنده‌یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست از شکل‌گیری و فعالیت مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اظهار خرسندی کرد و گفت: استقبال سرمایه‌گذاران حاکی از روند افزایشی سرمایه‌گذاری در استان بوده و این مهم نقطۀ مثبتی در چشم‌انداز استان است.
«سیدمحد میرمحمدی» بیان کرد: هدف از تشکیل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان این بوده است که سرمایه‌گذاران در پیچ و خم های متعدد اداری سرگردان نشوند و اگر کار آنها انجام‌شدنی است در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.
وی افزود: زمینه و پهنه‌های سرمایه‌گذاری در استان کاملا مشخص است و اکنون نکتۀ مبهمی در این زمینه وجود ندارد که بنابر آن سرمایه‌گذار معطل شود.
میرمحمدی انرژی خورشیدی را یکی از زمینه‌های مهم سرمایه‌گذاری در استان دانست و گفت: باید به‌گونه‌ای استفاده از ظرفیت انرژی خورشیدی را در برنامه‌ها دنبال کنیم که آلودگی سوختی نداشته باشیم و از انرژی پایداری بهره ‌بگیریم.
استاندار یزد در پایان سخنان خود با بیان اینکه توسعۀ انرژی خورشیدی سیاست کلی کشور است، از مسئولان استان خواست به‌گونه ای برنامه‌ریزی کنند که در این باره ارتباط بهتری با وزارت نیرو برقرار شود و هدف استفادۀ حداکثری از انرژی خورشیدی در استان باشد.
گفتنی است در این نشست گزارشی از روند سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حوزۀ تولید برق در طول برنامۀ پنج سالۀ توسعه ارائه و در خصوص امور جاری مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان هم‌اندیشی شد؛ شیوه‌نامۀ اصلاحی مرکز خدمات سرمایه گذاری تصویب شد و زمان حضور نمایندگان دستگاه های استان در مرکز از دو روز در هفته به یک روز در هفته کاهش یافت.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات