دستور قاطعانه استاندار یزد برای برخورد با اخلال گران امنیت غذایی مردم؛

اشد مجازات در انتظار متخلفان

استاندار یزد به تشدید نظارت ها بر بازار به دنبال اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اشاره کرد و اظهارداشت: در این راستا با متخلفین و محتکرین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با اشد مجازات برخورد می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در کارگروه تنظیم بازار استان یزد که به منظور بررسی آخرین تحولات بازار و وضعیت کالاهای اساسی توسط دستگاههای اجرایی ذیربط در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه در پنجمین روز از اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در استان و کشور قرار گرفته ایم، گفت: خوشبختانه ثبات بازار نسبت به روزهای گذشته بیشتر شده است.
وی با بیان اینکه مرغ گرم به وفور در بازار وجود دارد، افزود: پیش بینی می شود از روز دوشنبه به بعد با مازاد تامین مرغ در بازار روبرو شویم که در این راستا تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
استاندار یزد در ادامه از ورود محموله های جدید روغن به استان؛ از فردا، خبرداد و خاطرنشان کرد: بر این اساس شاهد وفور روغن و سایر اقلام مورد نیاز در استان خواهیم بود.
دکتر فاطمی در بخش دیگری از سخنانش به تشدید نظارت ها بر بازار به دنبال اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اشاره کرد و اظهارداشت: در این راستا با متخلفین و محتکرین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم با اشد مجازات برخورد می شود.
وی با بیان اینکه در روزهای اخیر چندین انبار احتکار کالا در استان یزد کشف شد، تصریح کرد: کلیه اقلام احتکار شده مجددا در بازار بازتوزیع شده و در اختیار مردم قرار می گیرد.
استاندار یزد یکی از سوالات رایج روزهای اخیر را مسائل مربوط دهک بندی ها و پرداخت یارانه ها دانست و گفت: به مردم اطمینان می دهیم که همه افراد مستحق دریافت یارانه ها، به زودی یارانه شان وصل شده و مشکلی از این جهت نخواهیم داشت.
دکتر فاطمی در ادامه نیاز استان به گوشت قرمز را ۳۰ تن دانست و با بیان اینکه  امروز ۵۴ تن گوشت قرمز در بازار عرصه شد، خاطرنشان کرد: خاطرنشان کرد: استان یزد تولید کننده مرغ و وارد کننده دام سبک است لذا مقرر شد برنامه ریزی های این حوزه به گونه ای انجام شود که در بحث گوشت قرمز همچنانی که الان هیچ مشکلی نداریم در ادامه ی مسیر هم مشکلی پیش نیاید.
وی در پایان از افزایش ظرفیت های نظارتی استان و رصد لحظه ای بازار خبرداد و خاطرنشان کرد: با مدیریت کارگروه تنظیم بازار و متولیان امر، شاهد کمبود کالایی در ادامه ی اجرای این طرح نخواهیم بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات